wie gaat eerste week mrt?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Hallo allemaal, wij gaan met ons groepje vrienden eerste week maart weer gezellig naar Solden. Gaan er die week nog meer gezellige mensen en lijkt het jullie leuk wat leuke weetjes uit te wisselen, beetje voorpret zeg maar.
Mvg Sander

Wij gaan van 28/2/09 tot 7/3/08. Ben er wel nog nooit geweest. Wij gaan verblijven in een klein pension te Otz, en nemen dan de skibus naar solden zelf.
Gr,
Stijn

Dat hebben wij ook een aantal jaar terug gedaan, alleen dan met eigen vervoer.
stom dat we niet naar de busverbinding hebben gekeken.

reken op 30 min met de auto. het is vaak druk
veel plezier

Hoogstwaarschijnlijk gaan we naar Sölden 28/2 tot 7/3.

Jaa wij gaan ook de eerste week van maart. Met 8 man!!!
Zijn daar ook gezellige ta

Wij gaan met een groep van zeven personen van 28 feb. t/m 07 maart.
We huren een 9-persoons busje en rijden dus op eigen gelegenheid erheen. Appartement ligt 1 km van Giggijochliften af dus dat is nog net te doen.

Nog niemand van mijn groep is overigens eerder in Solden geweest dus we zijn zeer benieuwd. Er zijn 6 boarders en 1 skier waarvan 3 boarders les nemen.

Dus wat betreft gezellige drukte zal het denk ik wel goed komen
Gr, chiel

ik kom al een aantal jaren in sölden het is altijd zeer gezellig en veel zon rond februari-maart ik ga zelf van 20t/m28 februari
we nemen altijd vanuit Längenfeld de bus naar sölden dat is zo’n 10 minuten het is alleen altijd heel druk de bussen zitten overvol.
het is echt een geweldig gebied het heeft eigenlijk alles wel zoals: een gletscher funparks geweldige restaurants gezellige skuhutten (op de dal afdaling! vanuit gigijoch)apres-ski in het dal mooie brede langen pistes en voorlal in februari-maart veel zon. alleen de laatste jaren is het erg druk waardoor het bij de 1e gondel naar de gigijoch erg druk is en bij de stoeltjes liften op de gigijoch smorgens ook a;hoewl er dit jaar een gloedje nieuwe stoeltjes lift van 8 personen per cabine is bij gebouwd. maar de drukte verspreid zich snel. en als het bij de gondel erg druk is neem ik altijd het alleroudste lifje naar hochsölden en via hochsolden naar een andere stoeltjes lift en via die naar gigijoch het is ongeveer even snel als in de rij staan alleen je hebt wat te doen.
dat kleine lifje is overigens even zoeken. een tip voor mensen die niet lang in de rij willen staan.
iedereen veel plezier in Sölden!!! ik kan zelf niet wachten!!

Wij gaan van 27 feb t/m 7 maart met 8 pers naar sölden. We zitten in Alpengasthof Gaislachalm direct aan de piste! Heerlijk als eerste door de poedersneeuw!! Dit is onze eerste keer in sölden, dus we zijn erg benieuwd… ik hoop dat we er goed kunnen apre-skien… dat is ook erg belangrijk;-)
Voor iedereen heel veel plezier!!!

6 bananen 5 maart

Wij vertrekken als jullie terug komen, namelijk 5 maart tot 12 maart. Laat nog wat heel van de pistes als je wil! ;-) Zitten overigens vlak tegen de Giggijoch lift in Appts Ehrenreich, ook erg aan te bevelen (maar wel zeer vroeg te boeken)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Wij gaan met een groep van 11, 5 maart tot 12 maart. Kan bijna niet wachten, we hebben er super veel zin in!

ik ook in dezelfde week. Vanwaar zijn jullie ? en in welk hotel liggen jullie ?

@ Maartje

Van 11,5 maart tot 12 maart???

ik denk dat ze met 11 personen zijn. en ze komen van 5 tot 12 maart :)

Wij gaan met 4 man van 26febr tm 5 maart. voor de 4e keer kan niet wachten. we zitten in een hotel direcht aan de giggjochbahn naast de kuckuck en de almrausch

Dat zal hotel stefan wel zijn dan ;-)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

wij zitten boven de fire&Ice :p in garni sunshine. see you soon :p

Stef, have fun, we zien je wel aan de overkant in almrauch dan ;-)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Ik bedoelde inderdaad met 11 man…En we komen van 5 tot 12 maart!
Wij hebben een appartement van Inter-chalet, volgens mij in de buurt van de Gaislacherkogl, ik denk dat we eerst een stukje met de bus moeten.
We komen uit Brabant (moet wel in die vakantieweek)!

Wie gaat er van 12 maart 2011 tot en met 18 maart 2011 Sölden onveilig maken??

Laat wat heeel voor ons :)
Wij gaan van 17 t/m 23 maart met 8 man hotel ergens achter de fire en ice. gezellig met een busje…

Gaan er volgende week nog mensen naar Sölden?

12 man en vrouw, 3 tm 10 maart!!

immer gerade aus

Heya Maarten98. Ik en m’n maten zullen er in die week ook zijn. Hebbn 3 bussen afgehuurd omdat we met een groep van 148 man komen. Nadruk zal liggen op fees bouwen, met name dan bij de gigijok en daarna in de bierhimmel. Zou tof zijn als je ook zou komen.

Voor nu, Haya!

Wij zijn er van 25 februari t/m 3 maart!

Met z’n vieren poederen van 3-10 maart!

Zitten in Zwieselstein, hopen dat dit een beetje te behappen is met de skibus. Anders kunnen we altijd met de auto nog gratis parkeren naast de Gigijoch gok ik zo!

Zwieselstein, das toch ook toeval of nie! Hoe meer zielen hoe meer vreugt!! Het fees bouwe zal in ieder geval wel goedkomen.

Laat maar effu email adres achter als je met ons wilt optrekken! en anders zien we elkaar toch wel, maakt nie uit

grt, Cordy

Hey lui,

Wij jong stel (25, 34) gaan 2 tm 9 feb 2013 naar Sölden (snowboarden). Zouden het leuk vinden om af te spreken met anderen om lekker de bergen en het uitgaansleven onveilig te maken.

Wieowie?

Gr. R en D

Hey gast689 wij gaan ook die week daar de boel onveilig maken…wij 2 mannen van 31…1 skieen en 1 boarden

Hey gast 879, welk deel van het dorp verblijven jullie. Wij zitten in Viktoria Solden… Misschien daar samen een biertje pakken?
Gr. R en D (alias gast 689)

Zo nu maar ff een account aangemaakt. Wie gaan er allemaal de eerste week van februari mee naar Sölden om daar de bergen en après-ski onveilig te maken?

Gr. R&D

Plaats een reactie