Tot morgen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

wij stappen dadelijk de auto in met 4 man. heb er zin in!.

ik hoop dat het niet te hard sneeuwt overdag…

Veel plezier! Sölden is een super gebied.

Condities zijn echt super momenteel! Overdag lichte sneeuwbuien en tussendoor wat zon. Op de gletschers wel koud maar fantastische sneeuw… Viel spass!

Skiën. What else.

Veel plezier en niet twijfelen om een reisverslag te schrijven achteraf!

Wij gaan van 19/26jan. valt veel sneeuw volgens de verwachtingen overdag. hoop dat t zicht nog redelijk is.

Het weer voor de komende dagen is best ok, momenteel valt er een lekker pak verse sneeuw. Het zicht was vandaag boven niet geweldig, op de gletschers dan weer wel en beneden bij Innerwald was het prima.

null

Voor iedereen die morgen in Sölden is en er van houdt, bij Marco’s Treff is er Apres Ski Hits 2013 Live inclusief de Skihasen! Zie

Skiën. What else.

Was best een leuk apres ski feestje!

Mwoa…krijg van die beelden niet de indruk dat t dak eraf gaat

Kon ook niet, er lag een meter sneeuw op.

Skiën. What else.

Vanmiddag LIVE op de Giggijoch maar dan zonder dak…

Skiën. What else.

John solden,
heeft u nog een weer update…?

Bij deze. Prima condities dus!

null

Skiën. What else.

nou we zijn alweer thuis. was weer top.
ik was er voor de derde keer en we hebben ons prima vermaakt met afgelopen vrijdag als hoogtepunt. wat een heerlijk weer en goede sneeuw.

de dagen ervoor was het toch ook wel mistig en sneeuwde het, waardoor mijn zicht niet al te best was. En aangezien ik geen ALberto TOmba ben vind ik dat toch wel minder leuk skieen.
S avonds hebben we voornamelijk in de almrausch doorgebracht. wat ook weer erg gezellig was. we proberen altijd wel weer andere tenten maar we komen toch weer in de almrausch uit aangezien we het daar t leukst vinden,

nu weer een jaar wachten… :-(

nou we zijn alweer thuis. was weer top.
ik was er voor de derde keer en we hebben ons prima vermaakt met afgelopen vrijdag als hoogtepunt. wat een heerlijk weer en goede sneeuw.
de dagen ervoor was het toch ook wel mistig en sneeuwde het, waardoor mijn zicht niet al te best was. En aangezien ik geen ALberto TOmba ben vind ik dat toch wel minder leuk skieen.
S avonds hebben we voornamelijk in de almrausch doorgebracht. wat ook weer erg gezellig was. we proberen altijd wel weer andere tenten maar we komen toch weer in de almrausch uit aangezien we het daar t leukst vinden,
nu weer een jaar wachten… :-(

Gast671 op 21 jan. 2013 13:57

Ook afgelopen week geweest. Zoals je beschrijft weer niet denderend qua zicht. Wel op woensdag de Big 3 Rallye gedaan om de motivatie te houden te gaan skien. Wat een slecht zicht en buckels op de pistes. :)

Leuk dat jullie het hier naar je zin hebben gehad. En ja, het weer… dat blijft altijd iets wat niemand in de hand heeft jammer genoeg. Waren jullie er niet bij op de Giggijoch vrijdagmiddag bij Klangkarussell? Waar was het feestje? Daar was het feestje! Niet alleen in de Almrausch met Jan en Seve…

En waarom een jaar wachten? Je kan hier nog prima skiën tot begin mei op beide gletschers!

Skiën. What else.

Leuk dat jullie het hier naar je zin hebben gehad. En ja, het weer… dat blijft altijd iets wat niemand in de hand heeft jammer genoeg.
.

Ondanks het weer heb ik mij prima vermaakt hoor! Veruit het mooiste gebied waar ik ooit geweest ben en staat zeker op de nominatie om weer naar toe te gaan. Woensdagmiddag / donderdag heerlijk in de poedersneeuw gespeeld onder de Gaislachgondel en 2 persoonstoeltjeslift. Gebeurt dit zo heel vaak om in 50cm verse sneeuw te spelen. :)

Volgende keer links van de 2 naar beneden!

null

Skiën. What else.

Plaats een reactie