Sankt Anton - Lech: kerstvakantie!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sankt Anton am Arlberg

Hallo,

Zijn er tijdens de kerstvakantie lange wachtrijen aan de liften in Sankt-Anton en Lech?
Of moet je in dit gebied vrijwel nooit wachten aan de liften?

Ik zie op booking dat zowat alle hotels in de buurt zijn volgeboekt.

Kan iemand me vertellen wat de pistecondities zijn op dit moment ?

Alvast bedankt!

Bijna nooit wachtijden in Lech, st anton weet ik niet.
https://www.wintersport.nl/skigebieden/arlberg/sneeuwhoogte… kijk hier voor de sneeuwcondities (bij sneeuwhoogte+) over het algemeen zijn de pistes goed als ik het zo zie.

Gang is alles

In Sankt Anton valt het ook goed mee ;) Ben er vorig jaar tussen kerst en nieuwjaar geweest.
Alleen bij de Valluga-lift echt lang moeten wachten en ook bij de Schindler Spitze na een dump.

Lech: nauwelijks wachttijden, behalve rond de middag bij de Madlochbahn, en 's morgens een klein beetje bij de Rufikopfbahnen.
Ook in St.Anton valt het over het algemeen mee, maar de genoemde Vallugabahn heeft een kleine capaciteit. Ook de Zammermoosbahn en de Schlindergratbahn kunnen het skiers-aanbod niet altijd aan. En echt niet alleen ‘na een dump’.

"Goed" is volgens mij een iets te florissante kwalificatie voor de huidige skiomstandigheden: er ligt bijna in alle belangrijke skigebieden erg weinig sneeuw, maar de pistes met kunstsneeuw zijn goed. Rond kerst lijkt er nieuwe sneeuw te komen

Ook in St.Anton valt het over het algemeen mee, maar de genoemde Vallugabahn heeft een kleine capaciteit. Ook de Zammermoosbahn en de Schlindergratbahn kunnen het skiers-aanbod niet altijd aan. En echt niet alleen ‘na een dump’.

Flexen op 23 dec. 2013 17:50

Kan zijn, maar ben er enkel geweest ‘na een dump’ ;)

Plaats een reactie