sankt anton => Warth & restaurants op de piste

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sankt Anton am Arlberg

Ik heb al vragen voorbij zien komen voor een tour vanuit Warth naar sankt anton, maar Hoe zit het qua tijd om een tour vanuit sankt anton die kant op te doen?

En nu Ik toch een vraag stel op het forum, wat zijn de goede eet tenten in de beide gebieden ( of alke drie de ff ebieden als je Lech ook als ff gebied ziet.).

Wij hebben het in 1 dag makkelijk gered. Wel bus direct naar Lech genomen en niet via Zurs. 2 uurtjes in Warth geskied en dan heb je niet alle pistes gehad, maar wel hele gebied bijna. Terug wel via Zurs teruggegaan, maar dan is de skibus wel stampvol en moet je hopen op een plekje, omdat ze in Lech ook al ingestapt zijn. Wij hebben gegeten boven bij de Rufikopf. Goed eten! Beneden in Zurs ook een keer goed gegeten. In Sankt Anton zijn weinig restaurants en die er zijn, zijn groot. Maar ik heb er maar 4 dagen geskied, dus ook niet alles gehad.

In de Mooserwirt kun je goed eten, vooral de spare ribs zijn erg goed: Our spare-ribs are cult! Our hamburgers legendary.

Bedankt voor de eerste reacties, morgen die kant op. …

Auw, ik lees hier tussen de regels dat mensen uit St.Anton komen om naar Warth te skien, maar dan Zurs grotendeels laten liggen (gast 602): geen Muggengrat, geen Madloch, geen Seekopf…juist de hoogtepunten van het Arlberggebied…wat een vergissing!
Mijn tip: vanuit St.Anton eerst de volledige Weisse Ring, daarna pas Warth overwegen!

Eten in Oberlech: Hotel Montana (met olympische ringen, eigenaar Patrick Ortlieb)

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Duidelijk, bedankt

Leuke eettentjes in Warth: Hochalp Hütte, Auenfelder Hütte, Jagers Stub’n en bij de Körbersee kun je ook lekker eten.
Enigste waar ik niet heen zou gaan is de eettent onderaan de Saloberjet, dat is zo’n ‘vreetschuur’
maar t eten is wel lekker :P

Gang is alles

StAnton: Rodel Alm

Plaats een reactie