Sankt Anton - Mooserwirt - Garderobe

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sankt Anton am Arlberg

Hallo allen,

Begin maart ga ik naar Sankt Anton, kan iemand mij vertellen of ze hier een garderobe hebben? Vind het altijd wel prettig om mijn spullen veilig te hebben. Bedankt!

*bericht bewerkt door moderator (Roel) op 17 feb 2016 10:29: verhuisd naar het juiste subforum

Naar mijn weten niet… Dit heeft vorig jaar een nieuwe (hopelijk gelukkige) eigenaar opgeleverd van mijn goggle…

Aha ok, bedankt voor de info. Wordt dus alle gear in de helm/rugzak proppen en ergens gezamenlijk aanhangen. In andere gebieden hebben we normaal een depot bij de gondel, maar ik heb vernomen dat de Mooserwirt een stuk de helling op ligt wat het iets complexer maakt.

@BKips ski eerst helemaal naar beneden, dump je spullen in het depot en neem een taxi omhoog, kost je een paar euro, maar is wel ideaal(en je hebt je gewone schoenen aan)
Terug kan je altijd bij iemand ‘achterop-de-ski’s’ (of veilig lopen…)

Bedankt voor de tip, zeker het overwegen waard!

@BKips ski eerst helemaal naar beneden, dump je spullen in het depot en neem een taxi omhoog

Joost7 op 17 feb 2016 12:23

Of je loopt omhoog, dan weet je zeker dat meteen dorst hebt bij binnenkomst;)

@BKips ski eerst helemaal naar beneden, dump je spullen in het depot en neem een taxi omhoog, kost je een paar euro, maar is wel ideaal(en je hebt je gewone schoenen aan)
Terug kan je altijd bij iemand ‘achterop-de-ski’s’ (of veilig lopen…)

Joost7 op 17 feb 2016 12:23

Ik zou ook voor deze optie gaan. Is relaxter en beter voor de gemoedsrust.

Ik kan me herinneren dat ze een opslag hadden waar je je ski’s en evt tassen kwijt kon tegen een kleine vergoeding, maar goed dat was inmiddels 7 jaar geleden, dus misschien een hoop veranderd in die tijd.

Nog even en we mogen weer!

Ik ben vaak in de Mooserwirt geweest, met de skischoenen nog aan of met de snowboots uit de taxi. Omhoog lopen zou ik niet doen, best ver, en over de piste te gevaarlijk voor jezelf en afdalend verkeer… Altijd shit als er lieden zijn die niet van andermans spullen af kunnen blijven… Zelf in vele jaren nooit meegemaakt, en na een paar uurtjes Mooserwirt let ik echt niet meer op m’n spullen… Als ik volgende week iemand met een toffe goggle zie lopen zal ik eens een gesprekje aanknopen ;)

Jongens Jongens ken jullie klassiekers Mooserwirt ligt helemaal niet in de Montafon maar Am Arlberg.Ik ben er nu het is prachtig weer en erg gezellig

Dan heeft Topic starter waarschijnlijk een hele andere reis geboekt nl Sankt Anton im Montofon en niet Sankt Anton am Arlberg.Een foutje die kennerlijk meer mensen maken.
Mooserwirt, crazy cangeroe gezellig hoor.

Bedankt voor de tips, we gaan het zien. Voor wat betreft de locatie, klopt het inderdaad dat het Sankt Anton am Arlberg betreft. Het bericht is aangepast door een moderator, heb zelf nagelaten een juist subforum te selecteren en het bericht bij Algemeen geplaatst vandaar ;)

Het is toch wel apart dat je pas over een maand op vakantie gaat en je nu al wil weten waar je je jas kwijt kunt.

Plaats een reactie