Skiroutes St Anton

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sankt Anton am Arlberg

Wie heeft er goeie tips voor de skiroutes in het gebied bij St Anton. De sneeuw is nu perfect en over 2 weken mogen we weer los in de weide!
Nu staan er veel skiroutes op de kaart, maar welke zijn nu echt de moeite waard?

Allemaal doen gewoon en na terugkomst hier op forum evalueren.
Daar hebben we leukste skiforum van Nederland voor, tóch ?
Veel plezier !

Wij gaan dit seizoen 3x naar Arlberg; dus ik blijf deze even volgen met veel interesse. :)

Er zijn er ook nog veel die niet op de kaart staan. Dat zijn de beste.
Maar ja, die staan niet op de kaart. ;-)

Allemaal doen gewoon en na terugkomst hier op forum evalueren.
Daar hebben we leukste skiforum van Nederland voor, tóch ?
Veel plezier !

Pirmin op 10 dec 2017 23:12

Haha…ja, dat zou mooi zijn! Zijn er maar 3,5 dagen…dus selectief zijn. Hoopte op een paar goeie tips! Zal zeker delen als we een paar mooie hebben gehad.

Ik ben zo’n 8 keer in sankt anton geweest en heb ze zo ongeveer allemaal wel gehad. Mijn favoriete skiroute is de rode 86. Deze is niet heel erg moeilijk, maar wel heel mooi, tussen de hoogste toppen door. Daarnaast zijn de skiroutes vanaf de Kapall heel zwaar en steil, idem dito voor de zwarte 16 van de Rendl. Ik raad je wel de skiroutes 51 en 54 vanaf de Galzig aan en de zwarte 101. Als je nog meer vragen hebt hoor ik het.

Ik ben zo’n 8 keer in sankt anton geweest en heb ze zo ongeveer allemaal wel gehad. Mijn favoriete skiroute is de rode 86. Deze is niet heel erg moeilijk, maar wel heel mooi, tussen de hoogste toppen door. Daarnaast zijn de skiroutes vanaf de Kapall heel zwaar en steil, idem dito voor de zwarte 16 van de Rendl. Ik raad je wel de skiroutes 51 en 54 vanaf de Galzig aan en de zwarte 101. Als je nog meer vragen hebt hoor ik het.

aron98 op 11 dec 2017 13:15

Super! Dan gaan we die zeker doen!

De klassieke 170 moet je niet vergeten.
Dat is de Weisse Ring route van Madloch bij Zürs richting Lech.

Een groot deel van de skiroutes was dit weekend niet te doen vanwege het slechte zicht helaas. De 51 was trouwens zo kapot geskied.

Als ik me niet vergis was dit route 86, wat mij betreft ook een aanrader en zeker met een vers laagje poeder.

null

*bericht bewerkt door RaoulV op 12 dec 2017 01:10

Plaats een reactie