Mooserwirt

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sankt Anton am Arlberg

Hallo,
Volgende week vertrekken we naar Sankt Anton, maar we hebben 1 persoon bij ons die niet kan gaan skieen, nu is mijn vraag ; Stopt er een skilift bij de Mooserwirt? Zo, niet…kan ze er makkelijk te voet komen en weer terug?
Of heb een taxi nodig?
Bedankt alvast voor eventuele reactie’s!

Ja, dat kan makkelijk met buslijn 3 naar Mooserkreuz en dan is het een klein stukje lopen.

De taxi brengt je voor 11 euo vanaf het dorpscentrum naar de mooserwirt… In een taxibus waar je met 7 of 8 personen in kan.

En wandelen is dus nogal een onderneming, vanuit het centrum zeker een half uur.

en geen lift dus…

En ik zou je niet aanraden om naar boven te lopen via de pistes… pfff 1x gedaan vorige week, daarna taxi gepakt.

Pas wel op als je na afloop besluit naar beneden te lopen langs de pistes ( wel te doen). Een vriend van mij kreeg een snowboard in zijn rug, doordat mensen zittend op hun snowboard naar beneden wilden en deze onderweg verloren. Dezelfde avond heeft een andere nl jongen tot 2x toe een board in zijn rug gehad, met een gebroken rugbotje tot gevolg.

De mooserwirt is overigens wel een leuke tent, wel heel veel mannen…

Lopen over de piste naar Mooserwirt…
Dubbel domme laaglander!

Bedankt voor jullie reactie’s!

@ langerzug

Wat aardiger mag ook wel hoor!

Was zelf na 1x ook wel tot de conclusie gekomen dat ik beter de taxi kon nemen.

Excusé, maar lopen over de piste is levensgevaarlijk (voor wandelaar en skiërs), en niet toegestaan.

van de website skiarlberg:

"…Das Befahren der Wälder, das Gehen und Rodeln auf Pisten ist ausnahmslos verboten… Achtung! Keine Gefahrensicherung!.."

Je kunt met een bus de mooserwirt en de kk bereiken. Zorg dat je een plastic zak meeneemt want daarmee kun je snel naar beneden roetsjen na afloop ;-).

Nog mensen die in de week van 25 feb tot 3 mrt in de mooser te vinden zijn? Wordt weer een leuk feestje!

Inderdaad en hele leuke tent, met een prima DJ. Jammer dat er zo weinig dames komen, wat over blijft is een echte ‘hengstenbal’. Maar ik heb me twee weken geleden prima vermaakt.

Vreemd, als ik naar Tirol ga dan probeer ik juist dit soort tenten te mijden. Het is juist leuk om in kroegen en stubes te zitten waar je zo weinig mogelijk hollanders en russen zie en die zijn er genoeg in St Anton.

Vreemd, als ik naar Tirol ga dan probeer ik juist dit soort tenten te mijden. Het is juist leuk om in kroegen en stubes te zitten waar je zo weinig mogelijk hollanders en russen zie en die zijn er genoeg in St Anton.

Andre op 12 feb. 2012 21:30

Zoals?

Plaats een reactie