Appartement/Ferienwhohnung Sulden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sulden (Solda)

Ik begrijp dat veel mensen niet hun Geheimtipp voor wat betreft hun accommodatie willen prijs geven, maar waag toch een poging :).

Weet iemand een leuk appartement/huis in Sulden, waar we met 6 personen (ons gezin met 4 en opa en oma) kunnen overnachten. Specifiek niet op zoek naar een hotel. Zo dicht mogelijk aan de piste zou leuk zijn (Madritschlift en de Cevedale loopband/kinderwei), maar geen harde eis. 3 slaapkamers zou fijn zijn, slapen in de huiskamer ook een optie, bijvoorbeeld bij 2 appartementen met allebei 1 slaapkamer en 1 huiskamer/keuken.

Suldenspitz al benaderd, die leek me perfect, maar die heeft geen plek meer in de periode dat we willen.

Suldenspitz al benaderd, die leek me perfect, maar die heeft geen plek meer in de periode dat we willen.

franksplinter op 5 mrt 2016 12:06

Misschien wel handig om die periode hier dan ook te noemen…

Ik weet niet of dat heel relevant is, kan me niet voorstellen dat er bij de eventuele tipgevers tot achter de komma bekend is wanneer een appartement wel of niet vol is ;)

Maar het gaat in ieder geval om de carnavalsweek volgend jaar.

@franksplinter

niet direct aan de lift maar wel een skibus voor de deur of nog geen 5 min met de auto naar lift.

http://www.chalet-emma.com

Naast de oefenweide

http://www.villareginasulden.com/main/Welcome.html

May the ski force be with you !!

Heb je ervaring met beide @CJAHulskamp?

Van Villa Regina heb ik al bericht terug. Het Chalet is bezet, maar ze hebben we nog twee 2 kamer appartementen voor ons.

Is wat basic appartement maar de ligging is prima. Je loopt zo de oefenweide op en je skiet zo naar de beide Gondels.

Emma zijn prima appartementen met zeer vriendelijk eigenaars.

May the ski force be with you !!

Emma was al vol, net als veel andere accommodaties. Het wordt dus Villa Regina, tenminste, als ik hun bankgegevens krijg om de aanbetaling naar over te maken zodat de reservering definitief is :P

May the ski force be with you !!

Nee, dat zal wel met de carnaval te maken hebben. We hebben van diverse appartementen complexen te horen gekregen dat een week eerder of later nog wel mogelijk is, maar dat de stamgasten allemaal geboekt hebben voor dezelfde week als wij gaan.

Waneer was de carnavalsvakantie ook alweer volgend jaar ? Wij hebben noord vanaf 17 feb

May the ski force be with you !!

Weekje later. Midden en Zuid zijn weer tegelijk en die week valt ook gelijk met carnaval dat van zondag 26 feb tot dinsdag 28 feb is.

Druk weekje dus !!!

May the ski force be with you !!

Kreeg op de valreep nog een “aanbieding” van het Sporthotel Paradies in Sulden. Het zal ongetwijfeld een prachtige accommodatie zijn, maar op drie tientjes na €5000 voor twee suites is me net te gortig :)

Zo, geboekt, aanbetaald, bevestiging gekregen. Laat de voorpret maar beginnen, die is nu nog groter omdat we weer naar een nieuw gebied gaan :)

Bedankt voor de tips allemaal!

May the ski force be with you !!

Plaats een reactie