Is er tijdens de Family Week in Tignes ook een test-event?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Tignes

Wij twijfelen op dit moment tussen de Dutchweek in ValTho of de Family Week in Tignes. Vorig jaar in ValTho geweest. Nu vroegen wij ons af of er in Tignes ook de mogelijkheid bestaat om bijvoorbeeld nieuw materiaal te testen? En welke merken dan aanwezig zijn. Kan er maar weinig over vinden en wellicht zijn er mensen hier die vorig jaar in Tignes zijn geweest en die hier wat over kunnen vertellen. Alvast bedankt!

Ik heb niets gelezen over testmateriaal bij de Family Jam, maar als het belangrijk is voor je keuze qua skigebied kan je het toch gewoon even navragen bij de Nederlandse Skivereniging?

mama on a mission in the snow

Check anders even bij de reisorganisatie waarmee je gaat. De kans bestaat dat het op hun site staat en anders kan je ze even bellen.

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

Hoi Dit is alweer een oud bericht zie ik, maar ik wilde je graag laten weten dat je tijdens de Family Jam in Tignes BEPERKT kunt testen. Het is geen testevent, zoals in Val Thorens (wat overigens ook een party event is…). Family Jam is een familie week in de sneeuw met Nederlandssprekende leraren en lessen die gericht zijn op plezier en uitdaging (zoals freestyle en freeriden). Ouders kunnen gratis meedoen met de Tour de Tignes terwijl de kids les hebben… Als je meer info wilt kun je kijken op familyjam.nl

Plaats een reactie