Skipas voor 1 dag upgraden naar 3V

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Hi,
Weet iemand of je je skipas ook voor 1 of 2 dagen kan upgraden van een Val Thorens pas naar 3 vallees?
Wij hebben via een reisorganisatie geboekt en dus een 6 daagse skipas Val Thorens er standaard bij. Nu willen we misschien toch 1 of 2 dagen het andere gebied in, maar niet de hele weekpas upgraden. Iemand een idee of dit ook los kan per dag?
Grtjs Cassandra

Dat hangt van je reisorganisatie af, je zult dat normaal gesproken via hen moeten regelen, en dus ook aan hen moeten vragen. Overigens verwacht ik dat het duurder is om 2 dagen uit te breiden ter plekke dan nu alvast voor de hele week bij te boeken.

Wij hebben toen slechts 57 euro bijbetaald voor 6 dagen 3V (hoogseizoen! laagseizoen is het nog voordeliger), terwijl 1 losse dagkaart voor 3V ook 57 euro kost (op internet, kan als je ter plekke koopt nog duurder zijn).

klopt, alleen wij hebben een weekreis geboekt, maar gebruiken uiteindelijk maar 3 tot 4 dagen. We gaan op woensdag alweer terug. Alleen een weekreis incl skipas was sws veel goedkoper dan los boeken.

Mijn vraag is dus als je een 6 daagse weekpas Val Thorens hebt. Kun je dan gewoon naar de kassa en hem voor 1 dag upgraden?

Ja hoor , de skipassen kan je aan de automaten zelf upgraden. Veel plezier in Val Tho en 3V

Excuses, ik had nog niet goed gezocht. Het staat op de site van Val Thorens:
Ontdek het skigebied van
3 VALLEES:
Het grootste skigebied ter wereld!
U heeft een skipas Val Thorens/Orelle of Vallée des Belleville
voor 2 dagen of langer en u wilt één of meer dagen op 3 Vallées
skiën. Dan kunt u bij de kaartverkoop op vertoon van uw skipas een
daguitbreiding kopen voor 3 Vallées of Vallée des Belleville.
BELANGRIJK!
• Voor een uitbreiding dient u over een geldige skipas te beschikken.
De uitbreiding is slechts één dag geldig. Extra dagen dient u bij de
kaartverkoop te kopen.
• Houd uw bewijsstuk bij u: de skipassen worden systematisch
gecontroleerd bij de toegangspoortjes

Het kost 26,50 per dag om up te graden

Ah dat is voordelig! Ik heb niks gezegd ;) super dat dat kan.

Plaats een reactie