val thorens

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Had een vraagje, ik ga skiën met oudejaarsavond naar brides les bains ,alleen twijfel ik nog of ik volledig grijs vallee ga nemen of stuk en bij betalen voor 1 d val thorens

Alleen met oudejaars avond?

Weet niet hoe gevorderd je bent. Als je lekker kilometers kan maken is het in Les 3 Vallées zonde om in 1 vallei te blijven hangen… Is maar een mening uiteraard.

Nee van 28 tot 4 jan ,240 euro zeker volledig gebied

Hou er wel rekening mee dat Brides laag is gelegen en je zowel bij heen- als terug skien wel even
onderweg bent. Ik denk dat je ook niet terug kunt skien naar Brides. Daar staat elders in dit forum
meer over te lezen. Je had beter wat hogerop kunnen kiezen.

Je kunt tevoren enigszins je plannen wel inschatten en via de site van L3V uitrekenen wat verstandig is.
Ik heb in mijn situatie eens berekend dat ik met een beperkte Val Thorens-kaart en drie afzonderlijke dagen een supplement 3V voordeliger uit was dan de uitgebreide kaart voor een week. Het is heel eenvoudig om je kaart voor een dag op te waarderen, dat kan op veel plaatsen bij een automaat.

Volgens mij heb je met alleen de Meribelkaart behoorlijk veel mogelijkheden, als je tot helemaal achterin naar de Mont Vallon gaat ben je al een hele tijd onderweg. Mooie rode pistes in die vallei!

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Plaats een reactie