Vervoer delen naar Val Thorens

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Is er iemand die 30 december vertrekt naar Val Thorens vanuit Nederland, die nog 1 plaatsje overheeft in de auto/ bus? Ik ben een goede bestuursters ;-)
Ik zoek alleen nog plek op de heenreis, oh en tevens een idee voor een overnachting aldaar voor 2 nachtjes?
Vanuit daar rijd ik namelijk 2 januari verder met een vriend…
Tips zijn heeeeeel welkom!

Ik vertrek zelf die dag met Winterliner naar Val Thorens. Is ong 90€ heen en terug. Enkel is 75% van de prijs.
Zie: http://www.winterliner.nl/sub/Reisinformatie/Enkele%20reis…
Of blablacar
Interhome persoonlijk mailen voor een slaapplek?
Zelf zit ik alleen in een mini-studio en heb 1 mini plek over. Ik sluit de studio wel af voor de liften beginnen draaien.

Of zet anders een oproep op de facebook-pagina ‘Rit naar de Sneeuw’

Ah super bedankt voor de tip!
Winterliner was helaas vol, ze bellen ls zeplek hebben, ik probeer nog even via blablacar,
Ik ben 1.69 zou dat passen op de miniplek :-) ?

Ik heb de goedkoopste studio geboekt 17m² op de dag dat het mogelijk was. Niet aan de kant van de discotheek.
Zelf als je alleen bent, moet je de tafel en stoelen verzetten om je bed klaar te maken en om de weg naar het wc vrij te maken. Is een zetelbed met bovenaan een bed en onderaan een bed.Douche heeft geen stang enz.
Ik ga om te skiën, niet voor de iets anders. Ik ben wel een drinker (ahum) en roker.

Zelf heb ik genoeg in bij onbekende in de gang geslapen na sneeuwstormen, onverwachte sluitingen van liften, gewonden / verloren geskiede mensen geholpen, enz. Daarom deze hulp. Eigenlijk een ruime interpretatie van de pisteregels.

Stuur anders een PM als je er geraakt, of niet.

*bericht bewerkt door monoskito op 22 dec 2016 18:06

Misschien de liftcentrale iets. wie weet kom je dan ook al een heel end . succes met zoeken

Plaats een reactie