Accommodatie val thorens Dutchweek

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Hoi,

Dit jaar wil ik in de dutchweek naar val thorens (28 april) nu zit ik al te kijken naar accommodaties en zie veel goedkope dingen voorbij komen. Helaas als ik dan op tripadvisor kijk vallen ze erg tegen. Iemand een goed budget accommodatie in val thorens?

https://www.summittravel.nl/Wintersport/Ski/Boeking?accocc=1…

Voor een hele week met skipas voor €467,50.
NIet via tripadvisor maar wel goedkoop. Ik denk niet dat het veel goedkoper kan.
€250 is al voor de skipas van 6 dagen.
€217,50 voor accomodatie.
Je kan er ook nog materiaalverhuur bij nemen.
Voor de duurste catergorie Ski noir (ski’s, schoenen en helm) is het €136,00
In totaal dus €603,50.
Je kan ook nog vervoer, reisverzekering en een annuleringsverzeking afsluiten, maar dit lijkt me niet erg relevant.

Ski you later!

https://www.summittravel.nl/Wintersport/Ski/Boeking?accocc=1…

Voor een hele week met skipas voor €467,50.
NIet via tripadvisor maar wel goedkoop. Ik denk niet dat het veel goedkoper kan.
€250 is al voor de skipas van 6 dagen.
€217,50 voor accomodatie.
Je kan er ook nog materiaalverhuur bij nemen.
Voor de duurste catergorie Ski noir (ski’s, schoenen en helm) is het €136,00
In totaal dus €603,50.
Je kan ook nog vervoer, reisverzekering en een annuleringsverzeking afsluiten, maar dit lijkt me niet erg relevant.

Ski you later!

Ik heb afgelopen jaar in Les Olympiades gezeten. Van de accommodatie was mijn verwachting erg laag, aangezien ik voor de gehele vakantie maar 340 euro per persoon heb betaald inclusief skipas (skipas normaal kost al bijna 340 euro voor een week). Ik heb er 7 dagen gezeten, het appartement is klein, maar prima.
De locatie is super, midden in het centrum. Voor dit geld is dit een absolute aanrader.

Komend jaar wil ik graag weer naar Dutchweek, helaas heb ik nog niemand gevonden waar ik mee kan. Vrienden kunnen niet door relatie/werk. Een geweldige week, lekker skiën en veel gezelligheid!

Plaats een reactie