Liften of trappen in appartementen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Hallo, ik heb zojuist een account aangemaakt, was al een tijdje een enthousiaste lezer. Ik ben voor de mei vakantie aan het kijken naar een appartement in Val Thorens. Voor mij zal het de eerste keer daar zijn. Over het algemeen heb ik een hekel aan trappen lopen (vanaf parkeer gerage met alle kleren etc de trap op naar de 4 e verdieping enzo). Heeft Val Thorens over het algemeen liften in de appartementen complexen? Of helemaal niet?

La village Montana en Le Cheval Blanc hebben beide liften. De eerste is wel aan te raden, de tweede was al aardig aftands. Op sunweb heb ik destijds voor weinig geld geboekt.

Cheval blanc zitten wij altijd . Prima appartementen . Je zit aan de piste . Ski in out en lift naar alle etages. Min gebouw zit je beste voor ski in en out prima en naar de skilessen voor de kids. Zitten er onder. En tijdens de dutchweek kan je tot 17:00 uur in de appartement blijven. Kan niet overal.

Village montana soleil heeft ook een lift . Vond ik zelf minder . En je betaald meer voor. Ook lift . Je moet hier wel straat over steken. Dus als er minder sneeuw ligt mag een stuk lopen naar piste .

Trouwens heb ik nog nooit meegemaakt dat er in Franse appartementen geen lift zit .

Als je voor de dutch week komt. Boek via snowtime. Als je behoefte aan hebt krijg je ook toegang tot de feest tenten. En 7de dag skipas erbij .

Zag wel dat hard gaat met acco’s die week . Cheval was helemaal of bijna volgeboekt .

Machui Puchi en tikal hebben ook een lift .

Als je niet van herrie houdt ga niet in de buurt van centrum zitten .

Hamaue chasmir is luxer. En ook aan de piste. Had vorig jaar actie dat je gratis extra nacht kan doen ( zondag pas weg ) . Volgens mij zag ik dat dit jaar weer staan.

Wij zijn die week er ook ! Zitten in cheval .

*bericht bewerkt door miepmiep op 03 jan 2020 19:27

Plaats een reactie