Risico nemen voor boeken met nieuwjaar of wachten

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Normaal ga ik met nieuwjaar naar Val Thorens , maar door de corona en grote kans dat we mss nog eens in lockdown gaan twijfel ik , gaan de skigebieden en hotels weer gemakkelijk alles terug betalen of gaan ze nu terughoudend zijn , anders wacht ik nog tot oktober

Lijkt me het beste om te vragen bij de accommodatie wat hun voorwaarden zijn. Kan me voorstellen dat de een wat soepeler is dan de ander.

Pakketreis boeken bij reisbureau (tui of zo), als het dan niet doorgaat krijg je een voucher of geld terug. En het garantiefonds staat er achter.

Pakketreis boeken bij reisbureau (tui of zo), als het dan niet doorgaat krijg je een voucher of geld terug. En het garantiefonds staat er achter.

Droopy2 op 23 jun 2020 20:24

Wel heel goed op de voorwaarden letten, want ‘geld terug’ is niet bij iedereen het geval.

Life is what happens while you were checking your phone

Mss boeken via booking , ze hebben ook gratis mijn reis verzet van gran canaria

“Voorwaarden” van TUI zijn niet leidend… maar de wet is dat wel.
Verplicht voucher of geld terug.
Met het garantie fonds erachter raak je zo nooit je geld kwijt

“Voorwaarden” van TUI zijn niet leidend… maar de wet is dat wel.
Verplicht voucher of geld terug.
Met het garantie fonds erachter raak je zo nooit je geld kwijt

Droopy2 op 24 jun 2020 15:51

In Nederland klopt dat. Hoewel het gemak van geld terug ook sterk wisselt per organisatie. Als je in het buitenland boekt, kan het zeker lonen de voorwaarden te checken. Zo luxe als in NL met de SGR is het daar niet altijd.

Reisbureaus mogen niet langer vouchers geven , geld terug of reis verplaatsen

Plaats een reactie