Hoi
Nu alles toch redelijk stil ligt ,heb ik toch zin om te boeken, paasvakantie of eens meivakantie tussen de Nederlanders en zou een drukke week kunnen worden , voordeel van meivakantie is laagseizoen, zijn er nog die denken over die periode
Wij gaan al verschillende jaren in de Paasvakantie naar Les Menuires . Is minder druk en meestal goed weer . In 2021 staat onze reis ook al terug vast , reis overgezet van 2020 . Laten we hopen dat het kan doorgaan.
Kan top zijn, zoals 2 jaar terug in Solden bijvoorbeeld, poeder tot in het dal. Maar je moet geluk hebben en dus afwachten qua condities. Ook de sluitingsdata van de gebieden goed in de gaten houden rond die tijd. We wachten gewoon rustig af.
Wel kans, dat mochten zich in alle opzichten goed omstandigheden voordoen dat het knetterdruk kan worden ineens. We zijn niet de enigen die een seizoen voorlopig in het honderd zien lopen ;)
Hoi
Nu alles toch redelijk stil ligt ,heb ik toch zin om te boeken, paasvakantie of eens meivakantie tussen de Nederlanders en zou een drukke week kunnen worden , voordeel van meivakantie is laagseizoen, zijn er nog die denken over die periode
Pieter230976 op 30 dec 2020 22:30
Ik stond op 5 mei 2019 tot net onder mijn enkels in de verse sneeuw in ValTho.
Hou rekening met de Dutch Week in ValTho - gepland van 1-8 mei.
Hoi
Pieter230976 op 30 dec 2020 22:30
Ik stond op 5 mei 2019 tot net onder mijn enkels in de verse sneeuw in ValTho.
Hou rekening met de Dutch Week in ValTho - gepland van 1-8 mei.
Ik heb ook net geboekt voor de meivakantie. Gratis annuleren tot 5 januari. Morgen maar eens kijken of ik alle neuzen één (mijn) kant op weet te krijgen :-)
Sunweb heeft zover ik weet de Dutchweek geannuleerd, Val Thorens maakt er nu (naar analogie met Tignes) een familie week van.
skifan op 02 jan 2021 10:46
Het evenement staat nog aangekondigd op de evenementenkalender van Val Thorens, maar annulatie zou me niet verbazen. Dat wordt dan geen Jody Bernal dit jaar…
Plaats een reactie
info
Om te posten op dit forum heb je een account nodig.