Carpoolen Val thorens 23 april

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Hey!
Ik en mn zus willen heeeeel graag nog een klein weekje op wintersport, maar kunnen niet weg op een vrijdag/zaterdag. Nou wilden we maandag 23 april gaan (of evt zondag 22) maar kunnen geen bus vinden die dan die kant op gaat… Zijn er nog mensen die 1 an die dagen weg gaan en het weekend daarna trg, met wie we kunnen meerijden toevallig??? We delen uiteraard in de kosten!

Groetjes Marit

Trein naar Moutiers en daar de bus

life is a beach, or a pile of snow

Marit,

Hier zit nog een wanhopige boarder die graag nog een weekje zou gaan…
Wij samen zijn al met 3en, dat maakt al bijna een volle auto. Dat biedt mogelijkheden lijkt me ? Heb zelf geen auto, maar daar zou toch iets op te verzinnen moeten zijn…

Hebben jullie een rijbewijs ?

Mvg,

Dennis

Hey dennis,

Wij hebben een rijbewijs ja! Probleem is alleen dat we pas 24e weg kunnen en geen auto hebben!

Groetjes Marit

Is het al gelukt bij jullie?

Ik heb eventueel een auto, maar zou graag van de 25ste ('s avonds) gaan en dan donderdag, vrijdag en zaterdag skieen en dan zondag ochtend weer terugrijden. Dan kosten voor benzine en parkeren delen.

Ziet iemand hier iets in zo op de korte termijn?
Ik ben te bereiken op 06-51355363

groetjes!

laura

Dat is goed nieuws! Dat moet te doen zijn. Echter, wilde jij dan daar ter plekke een overnachting e.d. regelen ?

As in, het mooiste zou zijn om via husk een reis te nemen, dan is bijv les2Alpes maar 109 euro pp. (inclusief pas en app!)

hmm ja ik heb een slaapadresje bij n vriendin die er zit.

jij reageerder, ben jij Marit of Dennis? :)

Ik kan heeeeel misschien even kijken of er een mogelijkheid is dat jullie (sorry Dennis, indien je marit bent, daar ook tegen kleine betaling kunnen slapen)Zal sowieso wel krapjes worden.
Maar laat het nog weten.
Anders heb je in val tho misschien ook wel paar goedkopere slaapadresjes? het hoogseizoen is toch wel over…

Laura,

Ik ben Dennis inderdaad. Als je op deze manier bij een vriendin kunt overnachten, heb je het goed voor elkaar inderdaad.

Mocht er ergens een plekje om te slapen over zijn, hoor ik het graag, dat maakt mij nl ook wat flexibeler.

Dennis

met hoeveel ben jij/jullie?

mail me even op malilaur@gmail.com

Hey!
Wij waren met 2, maar mn zus heeft inmiddels andere plannen, ik zou nog wel willen hoor! Lache!
Ik bel je later op de avond even!

Ik ben zelf vooralsnog in mijn eentje.

Plaats een reactie