Dutchweek Festival 2013 (April/Mei)

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Wij hebben gisteren weer geboekt! Vorig jaar was perfect! Om vast met de voorpret te beginnen een nieuw onderwerp.

Nog meer mensen hier die aanwezig zijn? Welke Dj’s verwachten jullie op het festival? Hoeveel zin heb jij nu al? Etc.

Ik was er ook bij vorig jaar en het was inderdaad perfect !!
Misschien ga ik er dit jaar ook een paar dagen heen, maar ik twijfel of ik niet naar een afsluiting in Oostenrijk ga.

Ik verwacht trouwens Afrojack zoiezo weer

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Ben er één keer geweest, maar eerlijk gezegd weinig meegekregen van het festival toen (bij de 360 bar toch?). Ik heb maar 1 of 2 keer een biertje gedronken daar toen, zat vaker binnen omdat ik verrot was van het boarden (eerste wintersport, slechte techniek, snel moe, je kent het wel).

Ik ga ook boeken met een groepje voor Dutchweek :)

Ben ook erg benieuwd hoe de sneeuw dan nog is, afgelopen jaar was het een mazzeltje hoorde ik

PowPow!

Vorig jaar was de sneeuw perfect! Hopelijk dit jaar weer

En afrojack gaat draaien in club malaise.

Klopt.
5 maart in de Malaysia
6 maart @360 bar

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Dat is helaas niet met de Dutchweek. Dat is namelijk nog 2 maandjes later.

Met dutchweek staat hij er ook meestal wel hoor, 15 maart wordt de gehele line-up van Dutchweek bekend gemaakt.

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Lineup van dit jaar toch ween stuk minder als die van vorig jaar.
Waar zullen ze het geld van de set van Afrojack vorig jaar, dit jaar in steken?

Lineup 2013:
Sunnery James & Ryan Marciano
RAE
Baggi Begovic
Hardsoul
Benny Rodrigues
Franky Rizardo
Roul and Doors
Jasper Clash
Chris Rox

Lineup 2012:
Afrojack
Sunnery James & Ryan Marciano
Jesse Garcia
Benny Rodrigues
Roog
Erick E
Baggi Begovic
Chris Rox
Jasper Clash

Sunnery James & Ryan Marciano komen tegenwoordig ook niet voor niets hoor

Lineup van dit jaar toch ween stuk minder als die van vorig jaar.
Waar zullen ze het geld van de set van Afrojack vorig jaar, dit jaar in steken?

Lineup 2013:
Sunnery James & Ryan Marciano
RAE
Baggi Begovic
Hardsoul
Benny Rodrigues
Franky Rizardo
Roul and Doors
Jasper Clash
Chris Rox

Lineup 2012:
Afrojack
Sunnery James & Ryan Marciano
Jesse Garcia
Benny Rodrigues
Roog
Erick E
Baggi Begovic
Chris Rox
Jasper Clash

Gast338 op 18 mrt. 2013 10:16

Sunnery James & Ryan Marciano komen tegenwoordig ook niet voor niets hoor

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Logisch! Maar nog steeds een stuk goedkoper als een Afrojack. Ik kan het niet helemaal plaatsen maar we mogen niet klagen!

Ik heb er zin in!

afrojack was het slechste van allemaal vorig jaar dus kan alleen maar beter worden

Gaan er ook nog mensen naar La Folie Douce op Plein Sud? Op zondag 28 april gaat hij sluiten voor de rest van het seizoen met een afsluitingsfeest. Ik denk dat ik daar in elk geval op zaterdag en zondag even langs ga aan de einde van de dag.

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

Het ziet er jammergenoeg naar uit dat dit heerlijke feestje letterlijk in het water gaat vallen (regen) :(

@Gast338 niet zo negatief gaat gewoon sneeuwvallen! Misschien in het dorp regen maar boven vers laagje sneeuw elke dag!

Check: http://www.weeronline.nl/Europa/Frankrijk/Val-Thorens/480520… en dat is de temp in het dorp op 2300 meter. Vuistregel per 100m daalt de temp met 1 graden dus uitgaande van de maximum temperatuurs voorspelling (+3 graden eind van de week) is het alsnog op 2600m aan het sneeuwen!

Positief bekijken is misschien de beste manier idd! De http://www.wintersportweerman.nl is minder positief. “Zoals eerder gemeld ligt de vorstgrens op dat moment erg hoog, ruim boven 3000m.”

Volgens mij heeft hij het over vrijdag de 26ste wanneer hij het over een vorstgrens van 3000 meter heeft! Verder zegt hij ook "Uiteindelijk kan het hierdoor rond kroningsdag sneeuwen tot op dorpshoogte in Val Thorens".
Volgens mij kan je het artikel op twee manieren lezen ik kies maar voor "het glas half vol" :-)

@Roderick1986, een aantal opmerkingen over weeronline: 1. het gaat over een langertermijsverwachting, dus die kan altijd nog wijzigen. 2. Val Thorens ligt in de bergen, dus het weer kan zo anders zijn.

Zelf ben ik geen liefhebber van weeronline etc. omdat ze meerdere malen ongelijk hadden over een periode van 3 dagen. Ik volg zelf weerberichten niet op de voet. Het beste weerbericht is het weerbericht op de dag en het moment zelf.

Als je een positief weerbericht wilt zien (wat de site op dit moment aangeeft), moet je even verder op de site kijken: https://www.wintersport.nl/dorpen/val_thorens/weersverwachti…

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

ziet er toch niet slecht uit: http://nl.bergfex.com/val-thorens/wetter/

Altijd weer mooi die paniek makers joh! ik zag zelfs via FB iemand die om een weerbericht afhaakte. Niets is zo veranderlijk als t weer op zoon hoogte.

Let maar op wij gaan een geweldige week te gemoet!

PowPow!

Plaats een reactie