BEWintersport is ook beschikbaar op wintersport.be
sluiten
sneeuwzekerheid Valmeinier

sneeuwzekerheid

Dit onderwerp gaat over de bestemming Galibier Thabor

• derynckwim 11-10-14 22:15
    derynckwim 11 oktober 2014 路 22:15
    Hoe sneeuwzeker is valloire-valmeinier in de paasvakantie (eerste helft van april)?? Wij verblijven in valmeinier 1800. Is de verbinding met valloire steeds open? Wie is er vorig jaar met de paasvakantie nog geweest en wat was jou ervaring??
  • Arno11 1-02-15 11:57
    Arno11 1 februari 2015 路 11:57
    Ik kan ook voor een spotprijs op 28/03 naar Valloire gaan. Enkel heb ik wat bang als de dalafdaling niet open is dan moet je eerst helemaal te voet naar benden toe en s'avonds ook weer stijl naar boven. Maar als ik nu vandaag de sneeuwhoogtes bekijk van het dorp dan moet er vanaf begin maart al heel warm weer komen om deze laag te doen smelten.
    Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !
  • Quick 1-02-15 17:57
    Quick 1 februari 2015 路 17:57
    Valloire/Valmeinier moet nog wel te doen zijn begin april. Er zijn sneeuwzekerdere gebieden te bedenken.
    Mr. Slow
  • Arno11 2-02-15 09:27
    Arno11 2 februari 2015 路 09:27
    Valloire/Valmeinier moet nog wel te doen zijn begin april. Er zijn sneeuwzekerdere gebieden te bedenken. Quick op 1 feb 2015 17:57
    Tuurlijk zijn deze er maar het is om bugetaire redenen 馃槂 is gewoon om nog een keer te gaan dit seizoen
    Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !
  • Bien 2-02-15 20:49
    Bien 2 februari 2015 路 20:49
    Hangt van de dalafdaling af. Ik was er vorig jaar rond die tijd. Naar de meest rechter cabine lift op de piste kaart was de afdaling open. Naar de andere cabine was de afdaling van boven dicht, maar er lag genoeg sneeuw op vanuit het chalet naar beneden te glijden. Dus ik hoefde 's ochtends niet te lopen of met het pendelbusje. Ik vond valloire een prettig dorp en het gebied leuk veel afwisseling omdat het op drie bergen ligt.
    Let it snow, let snow, let it snow!
  • Arno11 2-02-15 22:03
    Arno11 2 februari 2015 路 22:03
    Hangt van de dalafdaling af. Ik was er vorig jaar rond die tijd. Naar de meest rechter cabine lift op de piste kaart was de afdaling open. Naar de andere cabine was de afdaling van boven dicht, maar er lag genoeg sneeuw op vanuit het chalet naar beneden te glijden. Dus ik hoefde 's ochtends niet te lopen of met het pendelbusje. Ik vond valloire een prettig dorp en het gebied leuk veel afwisseling omdat het op drie bergen ligt. Bien op 2 feb 2015 20:49 bedankt voor de info. De accomodatie die we zouden nemen ligt aan de linker lift (cr锚t de la Brive), meerbepaald R茅sidence Hameau & Chalets de la Vallee d'Or. Ik ben meestal minimum 250km gewend maar door de vele positieve reacties over het gevoel dat het groter aanvoelt

Plaats een reactie

Om te posten op dit forum heb je een account nodig. Login of maak een account aan.