camping westendorf

Dit onderwerp gaat over de bestemming Westendorf

Beste sneeuwfanaten.

Heeft iemand van jullie wel eens in de winter op de camping in Westendorf gestaan?
Deze camping ligt heel gunstig vwb skigebied Skiwelt en Kitzbuheler Alpen.
Ik zou graag willen weten of je zonder gebruik van auto uit de voeten kunt.
Kan je vanaf het grondstation makkelijk naar de camping lopen, zodat je ook kunt apres skiën, zonder vast te zitten aan de tijden van de skibus. Is de supermarkt lopend te bereiken?
Is Westendorf ook buiten de pistes een leuk en gezellig dorp om een hapje te eten, te winkelen, etc.

Ik ken mensen die op die camping hebben gestaan. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum waar je naar hartelust kan après skieen en lekker eten bij bijv. Berger of hotel messnerwird.

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

De ligging van de wintercamping van Brixen ligt voor wat betreft de skiwelt beter, omdat de gondel van brixen Westendorf met de rest verbindt.
Brixen zelf is niet echt een spannend dorp qua apres ski :)

Vanaf de camping in Brixen ben je altijd verplicht om met de bus te gaan, anders is het een heel stuk lopen naar de gondel.

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Dat is een aardig stuk lopen tegen de berg op, je ontkomt er niet aan om te auto te gebruiken.

Dat is wel waar ja, maar nou ligt de camping van Westendorf ook niet bepaald naast het centrum.
Wel vlakbij de Lidl, dat scheelt :)

Ik ken verschillende mensen die daar zitten, ook forum lid @Eric zit daar vrij vaak (nu ook).Er iIs een lift, je kan tot je caravan skiën als er genoeg sneeuw ligt, je bent zo in het dorp en een groot skie gebied in de buurt.

Plaats een reactie