Snow&co skischool

Dit onderwerp gaat over de bestemming Westendorf

Weet iemand of de nl skischool snow&contact nog bestaat? De school zat in een houten hutje onder aan de oefenwijde. Heb t idee van niet eigenlijk…? Ben er vier jaar geleden geweest met veel plezier… maar nu lijken ze uit de lucht.

Snow & Co bestaat niet meer. Zit nu wel een andere skischool/verhuur in dat houten hutje, is Snow Ideal als ik me niet vergis. Zelf hier 2 jaar geleden bij gelest, doen we nooit meer.
Wij waren in ieder geval zwaar ontevreden over hoe je behandeld werd. Het kwam erop neer dat het niveau in de groep veel te groot was. Reden, kosten besparen op inzet leraren. Begrijpelijk, maar hoort bij je ondernemersrisico.
Hoe ze nu werken weet ik niet. Misschien zijn ze verbeterd, hoop het voor ze.

Tegenwoordig heet het show ideal. Niveau van de leraren is niet al te best, de meeste geven dan ook les zonder enige opleiding

grootste gedeelte van snow&co leraren zijn opgenomen in het leraren bestand van schischule The Reds in westendorf. bevind zich onderaan de oefenweide. zoals hierboven al geschreven werkt snow ideal met een aantal onbevoegde leraren. (kom net uit westendorf als leraar en heb ze van ideal ook gesproken.) zie jullie in februari neem ik aan aangezien je deze vraag stelt?

Snow & Co bestaat net meer, het is nu idd Snow Ideal geworden maar zoals al gezegd werd het niveau van de leraren is om te janken.

Kies gewoon voor de Reds of Top, beide goede skischolen met relatief goede leraren.

Tx voor de info. Nou. Wij reizen komende week af naar westendorf. . Ben aan 't kijken naar een school om een snowboard lesje in te plannen. Vandaar!

Ik zou graag de komende maanden als skijuf werken met de allerkleinste. Wie heeft er ervaring? en waar kan ik mij aanmelden?
Ik heb geen opleiding tot skileraar.

*bericht bewerkt door Mirtje op 06 dec 2016 06:29

Plaats een reactie