Afspreken

Dit onderwerp gaat over de bestemming Westendorf

Hallo !
Ik ga elk jaar met mijn opa en oma naar westendorf.
Hartstikke leuk natuurlijk, maar dan heb je s avonds niet veel te doen. Daarom vroeg ik me af of er nog meer mensen zijn die dit probleem hebben, dat je niet echt een groep hebt om mee op stap te gaan. Daarom lijkt het me wel leuk om via dit forum contact te zoeken. Ik ben 17 jaar en woon in Drenthe.

Groetjes

Nicky,

Misschien handig om even te vermelden wanneer je precies in Westendorf bent!

Groetjes

Ik ben van zaterdag 25 februari tot zaterdag 3 maart in Westendorf.

Wat ik eigenlijk altijd doe, is een willekeurige bar in loopt er zijn altijd wel mensen waar je aan kan haken. Heb hierdoor gave avonden beleeft… compleet met afterparties en kampvuren :D

Veel plezier!!!
GrLin

Ik denk dat het ook veel uitmaakt of je een man of vrouw bent, waarbij dat voor de naam Nicky nog wat lastig te beoordelen is.

Een vrouw in d’r eentje heeft een stuk sneller aanspraak dan een man, die al snel als ‘lonely rukker’ wordt gezien als je alleen in een café aan komt lopen 's avonds.

Wellicht kun je nog het beste overdag wat aanspraak zoeken op de piste. Mijn ervaring is dat je daar toch al snel in de lift of bij een barretje met iemand wat staat te kletsen.

@Nicky T
Je zou eens samen met die ouwe moeten gaan… serieus, dat vindt hij wellicht nog tof ook. Doe dat bijvoorbeeld op de zondag, dan heb je zeker heel snel aanspraak (mensen, vooral de meiden, vinden het gewoon leuk om te zien dat je met je opa een borrel drinkt). Op zo’n avond kun je wellicht wat telefoonnrs scoren (jullie jeugd heeft toch allemaal zo’n App waarmee je gratis kunt chatten/ sms’en, niet dan??) en zit je voor de rest vd week gebakken… en wie weet verlies je je maagdelijkheid ook nog ;-)
Groet en succes!

Nou ik ben een meisje en het ging met niet perse om afspreken maar misschien waren er wat mensen van mijn leeftijd met het zelfde probleem en dat je dan wat aanspraak hebt want als je al alleen het dorp in gaat voel je je toch altijd anders omdat je niemand kent enzo.

Bedankt voor de tips en als er nog iemand van mijn leeftijd is die dan ook gaat, laat van je horen, haha.

Hee nicky!

Leuk dat je ook naar Westendorf gaat!
Me moeder vroeg of ik de 25ste feb ook mee wilde, omdat haar vriend niet meer mee gaat!

Lijkt me gezellig om een x te stappen ofzo
Ik ben een meisje van 22 woon bij Eindhoven!

hoor het graag! groetjess

Plaats een reactie