welke skischool

Dit onderwerp gaat over de bestemming Westendorf

Wij lessen al meerdere jaren bij Top en hebben daar prima ervaringen. Goede vakbekwame leerkrachten. Vaak Nederlands alhoewel dat voor de wat kleinere niet echt noodzakelijk is. Ze kijken vaak gewoon wat andere doen en skiën dat na. Ook deze kerst gaan wij weer voor het kleinschalige top met kleine klassen

Kies nooit, maar dan ook nooit voor de reds! Als je kind niet genoeg vorderingen maakt en niet goed mee kan doen met de wedstrijd aan het einde van de week, wordt het zonder pardon na drie dagen gedumpt en bestempeld als lui en ongemotiveerd omdat hij wat vaker valt. Ons kind had halve dagen les (in overleg met de skischool!), terwijl de overige kinderen hele dagen les hadden. Dit maakte dat de andere kinderen meer vorderden. Ons kind was 4 en zeer gemotiveerd! Leg hem maar uit, waarom hij ineens niet meer mee mag met het treintje en niet meer in de draaimolen mag. Wij hebben nog nooit zo’n verdrietig kind gehad. Als je bij de eigenaar je verhaal komt vertellen, word je voor gek uitgemaakt en je krijgt geen geld terug, terwijl zij zelf de les geannuleerd hebben. Een onpersoonlijke, arrogante, kindonvriendelijke, omhooggevallen, massale, op geld berekende skischool, waar je je kind tegen moet beschermen. Bij Snow & Co zijn ze super in de omgang en flexibel. Ze proberen met je mee te denken en een passend, betaalbaar aanbod te doen. Onze zoon heeft dan ook de laatste dag bij hun les gehad, het was de dag van zijn leven.

Toch vervelend om te lezen! Ben twee jaar op rij twee weken leraar geweest bij the reds. Komend jaar een heel seizoen. Ik kan me goed voorstellen dat iemand minder vooruitgang boekt bij halve dagen les dan bij hele dagen en hier hoort dan een passende oplossing voor te komen. maar begrijp wel dat wij nlers altijd bij nlse leraren proberen te zetten en als er 1 op de 10 niet goed mee kan komen wegens halve dagen of dat er 9 geen ontwikkeling maken omdat ze zich aan moeten passen… dan wordt er soms de moeilijke keuze gemaakt om voor de 9 overigen te kiezen. Heb zelf niet aan deze leeftijd lesgegeven en ook het probleem niet opgevangen… (voorjaar was het denk ik) maar om nou the reds direct zo zwart te maken gaat ver denk ik…

Skischool top!

Ik kom hier nog een vraagje stellen, ons zoontje zal net 3 jaar zijn wanneer we volgend jaar op skivakantie gaan. Is het mogelijk om bij 1 van de skischolen halve dagen te boeken? Op de site zie ik alleen maar hele dagen, en dat lijkt me nog zwaar voor een 3jarige…

Wij hebben onze dochter 2 jaar geleden halve dagen op les gehad in Westendorf. Dus het is mogelijk!

en in welke skischool was dat dan?

Met de rode pakken! was erg leuk, als ze het remmen onder de knie hebben gaan ze met een treintje de piste op zodat ze niet direct helemaal naar boven moeten met de lift. Onze dochter was wel 4 jaar oud. Hoewel ze alleen `s ochtends les had mocht ze nog wel meedoen met een show die ze 1 x per week opvoeren voor de ouders. Ze wilde dit zelf niet, maar had wel de mogelijkheid.

rode pakken = the reds

halve dagen is gewoon mogelijk, echter maken kleine kinderen zo snel vorderingen dat uw kind niet kan bijbenen met kinderen die hele dagen volgen

Plaats een reactie