Aanschaf seizoenspass Skiwelt of KITZBÜHELER ALPEN ALLSTARCARD

Dit onderwerp gaat over de bestemming Westendorf

Ik heb een vraag wat betreft de ski-pas die ik ga kopen voor komend wintersport seizoen, ik heb al het 1 en ander opgezocht maar jullie weten hier veel meer vanaf met eigen ervaringen (hoop ik dan).
Komende winter ben ik weer een seizoen werkzaam in Oostenrijk - Westendorf, hier zal ik in de Gerry’s inn gaan werken als bartender, echter naast me werktijd wil ik natuurlijk wel de pistes op. Afgelopen winter was ik werkzaam in Mayrhofen en hier had ik de Zillertall ski-pas aangeschaft en daar goed gebruik van gemaakt. Natuurlijk zou je zeggen skiwelt heeft al veel pistes, echter is er (maar) een prijsverschil van 85 euro tussen deze passen.
Skiwelt ski-pas: 495,- (onder 25 jaar)
Kitzbuhler ski-pas: 580,- (onder 25jaar)

Welke pas raden jullie aan of wat zijn jullie ervaringen met deze gebieden/passen.

Als jij zegt dat het voor jou “maar” 85 euro is zou ik voor de grote kaart gaan. En als je er toch de hele winter gebruik van kan maken dan valt die extra kost wel weer mee. En vanuit Westendorf zit je ook snel bij de verbinding met Kitzbuhel.

Übung macht den meister!!!

Eens met RFKANGOO. Een kleine meerprijs voor eindeloos meer mogelijkheden, ook omdat je meteen het hele Salzburgerland erbij krijgt. Dus aan het eind van het seizoen eens gletscherskiën in Kaprun, eens een tripje naar Fieberbrunn maken, als je helemaal wild wilt doen doorreizen naar de Ski-amadé :)

zeker voor de grote pas gaan. Zelf heb ik de Tirol Snow Card genomen toen ik in gerlos werkte en er veel gebruik van gemaakt. (had wel mijn eigen auto bij me)

Plaats een reactie