info Westendorf

Dit onderwerp gaat over de bestemming Westendorf

Wij zijn met een groepje van 5 personen en reizen in de week van 2 t/m 9 februari as. af naar Westendorf. Wie kans ons wat meer info verschaffen waar je moet zijn voor de apres ski en waar je goed en niet al te duur kunt eten. Wij zitten in hotel/garni Ingeborg.

Apres ski bij Gerry’s inn! nederlandse apres ski toko. Deze zit bij de oefenweide aan de linkerkant. (met je neus richting berg) vanaf half 4 is het volle bak!

gerry inn is wel grappig en Hotel Alpenrosen om te eten, zit in de dorfstrasse, heerlijk eten en voor een prima prijs! Verder weet ik niet zo veel, omdat we dit jaar er maar 3 dagen zijn geweest. Skien in Westendorf vond ik niet zo geweldig, neem de bus na brixen en ga daar omhoog.

Gerry’s inn is heel gezellig. Lekker en goedkoop eten doe je bij Berger. Je hoeft geen bus te nemen naar Brixen, neem de gondel naar boven en dan de kantleralm af, sta je zo in brixen

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Onderaan de stoeltjeslift bij de oefenweide kun je voor niet al teveel geld je latten en schoenen kwijt. Scheelt sjouwen. :)

Ontzettende volhardende amateur

@Frank Hoezo? worden ze daar gejat?

Nee dat niet, maar dan kun je 'smorgens vanaf je hotel op je eigen schoenen naar de lift wandelen, en je spullen daar aantrekken en direct de lift instappen. Einde dag hetzelfde verhaal, vanaf de piste rechtsstreeks er naartoe skiën ,en je spullen daar (verwarmd) achterlaten, en op je eigen schoenen de Aprés-ski opzoeken. Is mij prima bevallen.

Als je hotel of app. direct aan de piste zit voegt dit weinig toe uiteraard.

Ontzettende volhardende amateur

Plaats een reactie