Goedkope hotels/appertementen in whistler

Dit onderwerp gaat over de bestemming Whistler

Weet iemand goedkope hotels of appartementen in Whistler? Alleen de ligging is van belang…

Als je je kunt veroorloven om naar Whistler te gaan skieen maakt dan de prijs van het hotel nog uit?
als je daar al goedkope adressen vindt

mmm wij waren afgelopen jaar in het voorseizoen van de zomer, toen was het al niet goedkoop, dus nu in de winter zal het nog wel veeel duurder zijn…

Bedankt voor de reacties!
Ik kan het me dus ook niet echt veroorloven. Das het probleem… De vliegreis is nog wel te doen, alleen alles is daar duurder, zoals de skipas (al 400 euro). En ik kon alleen dure hotels vinden en geen kansloze appartementjes van 2 bij 2 zoals in frankrijk.
Helaas dus, zal ik toch eerst moeten afstuderen en gaan werken…

oke, helaas.
het eten is daar trouwens echt bizar duur… maar wel lekker ;)

Wij waren vorig jaar in een goedkoop appartement echt midden in Whistler! Moet je wel tegen herrie kunnen, want de catch was een discotheek onder het appartement ;)

Anyway, geboekt via alluradirect.

Ben 2 jaar terug in Whistler geweest, betaalde voor de reis, inclusief week appartement en skipas ongeveer 1400 euro. Eten is inderdaad belachelijk duur. Maar je komt dan ook niks tekort. Eten in de supermarkt kopen was ook flink aan de prijs, en dan moet je het ook nog eens zelf maken.

Wij zaten in Pinnacle resort. Was op 5 minuten lopen van de gondels. Heerlijke jacuzzi in de kamer, en super vriendelijke mensen. 2 maal een 2-persoonsbed.

Wij hebben geboekt via Canado Travel. Super leuke dames, alles tot in de details geregeld.

Hallo Joris,

Ik ga graag voor je op zoek naar betaalbaar appartement in Whistler! Stuur mij anders even een mailtje met je wensen: info@skienincanada.nl.

Met vriendelijke groet,
Maaike Schuurman
SkieninCanada
http://www.SkieninCanada.nl
info@SkieninCanada.nl

@ Maaike

Bedankt voor het aanbod, maar ik voor het hele seizoen al vakanties gepland, maar ik zal de site onthouden voor een andere keer.

Ik kan nog steeds wel allura direct aanraden! Dat zijn appartementen die door particulieren verhuurd worden en met een beetje geluk kan je echt een goede deal maken…

Wij zaten in dit appartement, midden in whistler: http://www.alluradirect.com/507/. Je hoort dus wel de muziek van de kroeg eronder, maar wij waren zo moe van het skiën en snowboarden dat we er dwars doorheen sliepen…

Dat ik er de muziek van de kroeg kan horen is alleen een pre haha. Maar dit ziet er inderdaad erg netjes en belangrijker, betaalbaar uit. Bedankt, misschien dat ik hier volgend jaar heen kan.

En nog een tip: je hebt in Whistler gecontroleerde off-piste gebieden: flute bowl & spanky’s ladder, en ook op blackcomb 1 waarvan ik de naam even niet meer weet… Erg de moeite waard om op te zoeken en hiken als ‘beginnende’ off-piste skier/snowboarder. Zeker ook heel anders dan de ski-routes in de Alpen, omdat je hier echt diepe sneeuw hebt en het zijn dus geen bokkelpistes(ok, Als je al ervaring hebt zijn er vast nog wel veel toffere routes te vinden ;)).

Je hebt in Whister Mount Whistler & Blackcomb… en de onwijs gave Peak2Peak gondel, van de ene bergtop naar de andere dwars over een dal! :D

Onwijs bedankt voor alle reacties. Helaas niet meer voor dit jaar, maar volgend jaar gaat alle info zeker van pas komen!!

Plaats een reactie