Nog steeds geopend!!!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Willingen - Ettelsberg

Het gebied is gewoon nog steeds open…afgelopen weekend nog wezen skien…heel goed te doen!!! Prima condities…

Top!

Als je op de site van het gebied kijkt zie je ook dat ze open blijven tot einde van de Duitse paasvakantie…

Ja klopt maar gisteren stond hier op wintersporters gebied gesloten…gelukkig hebben ze dit nu aangepast!!!

Heb er zaterdag 30-03 nog geskied, van links naar rechts, en afgezien van de onbesneeuwde stukken waren de sneeuwcondities goed. Waar er geen kunstsneeuwinstallaties staan is het heel af en toe wat ijzig of kom je een enkele kleine bruine plek tegen, maar niet hinderlijk.
Het viel me op dat alle verbindingen tussen de verschillende pistes goed waren.
Druk? Nee hoor, overal goed door kunnen skiën, wachttijd maximaal een paar minuten.

Ik hoop dat ze volgende week hetzelfde doen in het Oostenrijkse deel van het Kleinwalsertal maar ik vrees er voor, op Ifen ligt nog meer dan 3 meter sneeuw, en anders gaan we naar de Nebelhorn iets verder in Duitsland, open tot 28/4, gelukkig niet zo ver van bij ons!

Iemand een idee of winterberg nog open zal zijn in het weekend van 13/14 april?

Volgens hun website (Winterberg) blijven zo open zo lang er mensen blijven komen en de omstandigheden goed zijn. Als er dan nog iets open is, zal dat denk ik wel niet het hele gebied zijn. Maar als het volgende week ineens een graad of 10 wordt en het gaat regenen is binnen een paar dagen niks meer over van de sauerlandse sneeuw. Qua weer kun je gewoonweg niet zo ver vooruit kijken, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat het nog 2 weken zo koud blijft.

Oke bedankt! Ik heb inderdaad ook niet veel vertrouwen erin dat er nog sneeuw ligt. Als het er wel ligt ga ik nog een dagje skien denk ik

Vandaag in Winterberg geweest. Tot en met volgend weekend volledig open. Zelfs bij tien graden en regen zou er nog twee weken geskied kunnen worden. Maar het blijft koud. Pistes vandaag erg goed.

willingen vanaf vandaag gesloten hellaas
misschien van het weekend weer open maar grote twijfel

@gast650
Sonnenlift is nog open… maar alleen interessant als je toch in de buurt bent, doooiiii

Plaats een reactie