Videoverslag Willingen - Pistes en freeride, zondag 18 december 2011

Dit onderwerp gaat over de bestemming Willingen - Ettelsberg

Afgelopen zondag ben ik met mijn dochter en haar vriendin één dag op en neer geweest naar Willingen. Onderstaande video van ruim 9 minuten is opgenomen op de drie pistes die open waren; Sonnehang, Ritzhagen en Köhlerhagen. Maar we hebben niet alleen op de pistes geskied maar ook door de bossen. Zowel freeride als boardercross:

Leuk hoor Paulus…

Erg leuk filmpje. Mooi die sneeuw, het geeft al echt het wintersport gevoel.

Ook super om te zien dat de kinderen zo’n plezier hebben.

Just have fun!!!

Wow Paul E wat een gave beelden!!

Het is inderdaad erg leuk om te zien dat de kiddo’s het leuk vinden!

If you snooze, you loose!

leuk!

Click. Click. Peace

Haha, het resultaat mag er wel wezen Paul!
En dat allemaal met het YouTube National Anthem op de achtergrond :p

Leuk resultaat!

Bedankt voor alle aardige reacties.

De meiden zagen het resultaat vandaag en vonden het ook erg gaaf!

Haha, het resultaat mag er wel wezen Paul!
En dat allemaal met het YouTube National Anthem op de achtergrond :p

Niels op 21 dec. 2011 11:39

Tja, de enorme hoeveelheid video’s namen de geheugenruimte van 2 computers in beslag. Dus ik kon toen alleen nog maar monteren met het YouTube montageprogramma. Dit online programma biedt ook de mogelijkheid om muziek toe te voegen en na een uur zoeken kwam het gebruikte nummer als favoriet naar boven drijven.

Dit vinden schijnbaar heel veel mensen:

009 Sound System – Dreamscape “The YouTube National Anthem”:

Wist ik veel :) ?

…dus je weet toch niet alles? Paul? :o

leuk leuk !
wil binnenkort ook weer een dagje sauerland doen.

jammer dat de families van mij en mijn vriendin verwachtingen hebben anders konden we mooi met kerst gaan.

tussen kerst en oud en nieuw helaas verplicht te werken :(

zal wel eerste weekend van volgend jaar worden :D

Leuk!

Al stelde ik me bij "freeride en skicross" iets anders voor…

Leuk!

Al stelde ik me bij "freeride en skicross" iets anders voor…

RR op 22 dec. 2011 13:31

Voor het achterliggende verhaal en de making of: check de stube ;)

Natuurlijk levensgevaarlijk ivm lawines e.d. die freeride ;) Toch wel de lawine 3 eenheid bij? ;) Haha, maar cool om te zien dat er lekker veel sneeuw lag! (ligt!)

Leuk!

Al stelde ik me bij "freeride en skicross" iets anders voor…

RR op 22 dec. 2011 13:31

Eigenlijk hadden de kinderen dan mij moeten filmen, i.p.v. ik de kinderen :) Maar als je nog een jaar of 8 wacht zullen ze het vast heel goed kunnen ;)

Als die kids over een paar jaar meer kracht in de benen krijgen zullen echt veel beter op de latten staan. Gaat helemaal goed komen!

Wat een leuk filmpje zeg!!
Even een vraagje paul weet jij welke piste dichtbij het stern hotel ligt? wij gaan as dinsdag naar willingen,hopelijk kun jij me iets vertellen!

De oefenpistes liggen het dichtste bij het Stern Hotel:

Maar de cabinelift is ook niet al te ver weg.

De pistes waar wij op geskied hebben liggen het verste weg van jullie hotel.

Op deze video zie je jullie hotel prominent in beld vanaf de pistes:

@Paul Heel erg bedankt voor de info!!! ligt mooi aan de piste’s ideaal!
Zouden we di&woe&do kunnen snowboarden of is dat niet mogelijk ivm het weer?

Wij zijn afgelopen zondag 18 december geweest en in het weekend van 10 en 11 december in Winterberg. Beide keren hebben we geluk gehad, omdat voorafgaand aan de weekenden het gedooid en geregend had en daarna weer verse sneeuw viel.

Zie ook:
https://www.wintersport.nl/forum/topic/37210
(Ook voor tips qua zwembaden.)

De komende dagen gaat het weer regenen en zaterdag gaat het wellicht lichtjes sneeuwen. Zie:
http://www.skiplezier.nl/weerbericht-en-sneeuwinfo.html…

De langetermijnsweersvoorspelling voor Willingen ziet er niet denderend uit:
http://www.weeronline.nl/Europa/Duitsland/Wintersport-Willin…

Dus zorg dat je mobiel bent en eventueel uit kan wijken naar Winterberg om daar te snowboarden. In Winterberg is namelijk kunstsneeuw gespoten. Ik geloof dat ze in Willingen daar niet aan toe zijn gekomen.

Zo weer thuis na een paar heerlijke dagen in willingen te zijn geweest!
Helaas niet kunnen snowboarden,maar we hebben ons prima vermaakt!!

@Paul dat zwembad was echt super en het leuke was nog dat we via het hotel zo door een tunnel konden lopen ivp buiten om ideaal!
Zijn nog met de gondellift naar boven gegaan en daar kilometers gewandeld in de sneeuw!!!
Hotel lag heel mooi gelegen dus zeker een aanrader,
Denk dat we nog een dagje in jan gaan boarden maar er moet eerst ff wat sneeuw vallen;)

Dan kan je morgenvroeg in de auto naar Winterberg stappen. De eerste 5 cm is gevallen en en zijn nog een leuk aantal buien onderweg, hopelijk met flink wat onweer, dan sneeuwt het zo lekker hard!
Mijn wekker staat op 5.30 uur, 6 uur weg, 9 uur op de latten!

Haha harry, we gaan in jan nog 1 of 2 dagen heen om te boarden… nu ff weer lekker thuis en werken natuurlijk!!
Wens je iig veel plezier morgen!

Ziet er toch leuk uit die beelden vanaf de piste. Ik zal Willingen ook eens een keer aandoen voor een weekend.

Plaats een reactie