ski materiaal huren

Dit onderwerp gaat over de bestemming Willingen - Ettelsberg

Volgende week vertrekken we naar Willingen.
Weet iemand daar een goed adres waar we schoenen en ski’s - snowboard kunnen huren? Bij de liften zelf was vorig jaar veel oude troep en niet de goede maten. Wil graag vooruit reserveren.

Hoi Agnes,

Kam je helaas zelf ook geen goed adres aanbevelen. Wij zijn ook bij de skiliften geweest: Skiverleih Neuheus! Nou echt nieuw was het niet (oude meuk dus ;) en de service liet zeer zeker ook te wensen over.

Als je een goed verhuuradres hebt gevonden dan hoor ik het graag van je.

Gr. Tolja

Ik weet wel dat als het druk is (lees veel sneeuw en zon) dat je naast de pot piest. Wij gingen vorig jaar ook een dagje. Vroeg vertrokken, 1030 uur in willingen… Ik heb eigen spullen, mn vriendin toen nog niet, en alle (gangbare snowboard en schoen) maten verhuurd… Hebben toen maar wat gegeten en zijn weer naar NL gereden :)

Als je super goed geholpen wilt worden en goed materiaal zoekt moet je 1 dorp verder zijn! In Usseln (7 minuten rijden v.a. Willingen) kun je in de hoofdstraat hele goede service en spullen krijgen. Hier is het ook niet zo druk. Als ze je maat niet meer hebben pakken ze iets uit de verkoop.

aan de fam. Bos.
Geweldige tip! bedankt. Mochten ze niks hebben in willingen gaan we daar heen.

Hoe duur kost materiaal ongeveer??!

Misschien is het een tip om in nederland te kijken of je hier ski’s kan huren dat scheeld een hoop tijd en vooral ook een hoop geld. En vaak kan je op marktplaats o.i.d. ook nog voor een prikkie goede ski’s compleet vinden daar heeft mijn vriend ze namelijk ook vandaan voor €50,= zeker de moeite waard om even te kijken dus.

veel plezier en succes ermee verder

Beste Fam. Bos.

Ik lees uw ervaring over skie verhuur in het centrum van Usseln. U schrijft in de hoofdstraat: heeft u misschien nog een kenmerk? de naam of uiterlijk van de winkel, of bijvoorbeeld tegenover de bakker op de hoek?

Ik probeer het te zoeken op internet maar kan het niet vinden.

Alvast badankt,
Dave Fransman

Je kunt het ook voor aankomst in Willingen een paar dorpen er voor huren, 10 euro voor een complete set en nieuw materiaal + geen wachttijden.

Harry heb je een plaatsnaam voor me?

Plaats een reactie