Rosenmontag in winterberg,druk?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Wij willen morgen naar winterberg. Is iedereen dan aan het carnaval vieren en is de piste rustig of is het daarom juist drukker

Heerlijk rustig, het is tenslotte krokusvakantie.

Geen idee daarom vraag ik het ook

Je kunt ervan uit gaan dat Rosenmontag een drukke dag zal worden in Winterberg. Het skigebied heeft zelf aangegeven dat het net zo druk wordt als een normale weekenddag. Wellicht valt het mee, maar overtuigd ben ik daar niet echt van. In ieder geval is het 's ochtends vanaf 09:00-11:00 uur een stuk rustiger dan daarna, alhoewel aankomende maandag juist ook mensen eerder zullen vertrekken die in de namiddag weer terug willen rijden na een Carnavalsweekend.

Oke,we gaanhet morgen zien. In ieder geval bedankt voor de info

Ben benieuwd. Ga er morgen ook heen, in ieder geval vroeg vertrekken!

Rijen lijken lang, maar vandaag m.u.v. liften 4, 6, 10 en 12 nergens langer hoeven wachten dan 2-4 minuten. Gisteren was het problematischer door het uitvallen lift 10, maar die doet het weer. Tot 10 uur is het leeg, volop meters maken dus.

Harry (Winterberg)

Let op! Door sneeuwverwaaiingen is het op de Nebenstrecke via Bodefeld naar Winterberg zeer lokaal spiegelglad!

Het was vandaag echt prima te doen. In de ochtend nauwelijks wachten, 12-13 uur was beetje druk en daarna was het best wel rustig.

Ik heb me prima vermaakt, lekker veel meters gamaakt alleen was het af en toe wat druk bij de liften. Nu nog een maandje wachten en dan naar saalbach hinterglemm

Plaats een reactie