Gaan of afzeggen?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Winterberg

Ik ga aankomende weekend met vrienden naar winterberg, echter zijn de vooruitzichten slecht met regen. We gaan vooral voor de gezelligheid met de nodige pilsjes, maar we willen hier en daar toch wat ski meters maken. Wat zou jullie advies zijn, gewoon gaan of afzeggen? en graag waarom?

Ik zou gewoon gaan. De condities zijn nu uitstekend, en vrijdagavond wordt het pas warmer met temperaturen boven 5graden. Helaas wel regen, maar de pistes zullen ongetwijfeld nog wel een tijd open blijven.

Qua condities is het daar nu volgens mij gewoon goed. Het gaat ook voor het weekend nog wat sneeuwen. Ook als je voor de gezelligheid gaat komt het vast goed.

Persoonlijk zou ik ook pas afzeggen als er echt niet geskied kan worden, maar dat is mijn verslaafde mening. ;)

Je hebt een gezellige Irish Pub en de Tenne in winterberg.
Ook moppi’s en der brabander zijn gezellig overdag.

Ook is er nog een kart baan in de buurt als ik me niet vergis.

Neem waterdichte kleding mee. Je spijkerbroek zal door gaan lekken.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

ik ga gewoon,zoals gezegd wordt zal er ,zelfs indien het gaat regenen,wel nog genoeg sneeuw liggen voor een dagje skiplezier…denk ik…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

En wat betreft de hoge windsnelheden die voorspeld worden? ik las ergens zelfs orkaankracht, maar dt lijkt me wat overdreven. Dan zullen del liften waarschijnlijk toch gesloten zijn?

benieuwd naar ervaringen

Als jullie nu niet gaan en dan alles aan mij geven, dan ga ik wel samen met anderen er na toe.

Of is dat geen goed idee ;-)

Gewoon gaan. Zo perfect als vandaag wordt het jiet, maar veruit de meeste pistes doorstaan dit gewoon. Ander voordeel: weinig wachttijden bij de liften en de pistes blijven algemeen nog heel aardig. Op dit moment is alleen de Kappe erg matig, verder was vandaag alles heel erg goed.

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

De windverwachting is gelukkig flink naar beneden bijgesteld. Door de beschutte ligging valt het met de wind meestal wel mee. Alleen op de zbremberg - lift 10 en de Kappe krijg je de volle laag

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

De windverwachting is gelukkig flink naar beneden bijgesteld. Door de beschutte ligging valt het met de wind meestal wel mee. Alleen op de zbremberg - lift 10 en de Kappe krijg je de volle laag

Harry(Winterberg) op 8 jan 2015 01:44

Bedankt voor de informatie Harrie, ik hoop dat je gelijk krijgt, zolang er een piste of 10 open zijn die redelijk te skiën zijn, ben ik tevreden!

Jaik ga,ondanks de echtere voorspelling,toch ook die kant uit…ik moet en zal die nieuwe latten testen…nog dik 2 weken en sta in Sierra Nevada op de ski’s…waarvolgens deze app ook weinig sneeuw ligt momenteel maar weer gehoord dat de sneeuwhoogtes hier niet altijd correct zijn

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Ja wij wagen waarschijnlijk ook de gok, ze zullen wel een piste of 10 open kunnen houden, zou het niet? Zou bijvoorbeeld de piste waar hoppis hutten ligt open blijven?

Iemand die op het moment in winterberg is en een update van het weer en de pistes kan geven?

Ga morgen piste op dan is een update mogelijk!

Ben ook heel nieuwsgierig maar is nu afgelopen 2 weken telkens iets tussen gekomen dat ik nu zaterdag gewoon Ga…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Plaats een reactie