Huis/appartement in omgeving van Winterberg voor 8 personen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Winterberg

Wij zijn op zoek naar een huis of appartement voor 8 personen aan een redelijk budget (max. 1200€) in de omgeving van Winterberg/Willingen. Iemand aanraders?

voor 1 dag moet dat wel lukken voor dat geld. Echter als je 12 maanden gaat word het moeilijk. Als je snapt wat ik bedoel. Ook de vertrekdatum is misschien handig. Zal niet midden Juni zijn denk ik???

Idd :-) Is voor 26.12.2015 tot 02.01.2016…

Dat gaat makkelijk lukken voor dat geld, midden in de kerst vakantie.
Tenzij je verwarming en stromend water wilt, dan wordt het lastiger.

The older I get, the better I was

vrees inderdaad dat zulke accomodaties niet diegenen met de meeste voorzieningen zullen zijn. budget minstens verdubbelen lijkt me. Succes!

Blogt voor wintersport.be - familiaal skiër, levensgenieter en Alpenfan.

Uhm, er zijn best wel huisjes te vinden voor dat geld, heb er zelf al een paar gevonden, maar je weet maar nooit dat er nog een paar zijn die ik mis :-)

echt? verdorie, wij sukkelen altijd in een andere prijsklasse maar logeren wel graag vlakbij de piste. Succes!

Blogt voor wintersport.be - familiaal skiër, levensgenieter en Alpenfan.

Ja, kan me voorstellen dat vlakbij de piste een pak duurder is, maar dat hoeft voor ons niet echt…

http://www.winterberg.de heeft een uitstekende zoekmachine. Prima huisjes zijn er zeker al veel goedkoper. Oude meuk echter ook. In het geval Winterberg kan je wel stellen dat de foto’s van het interieur wel aardig decstaat van het appartement weergeven. Zo verbleef ik met kerst 3 nachten voor z€ 180 met 6 personen in het jaar 1973

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

Plaats een reactie