Funpark bij Möppi?s Hütte

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Handig zo’n forum :-)

iemand ervaring met het funpark bij Möppi?s Hütte?
Of is dat het funpark waar in eerdere topics over gesproken wordt bij lift 10a ?

Ha Freek, Funpark bij Moppi’s hut stelt niet veel voor…Rainbow en een kinked rail en wat kickertjes… Vaak ook pas later in het seizoen klaar! Je kunt beter naar het Funpark van Willingen (ff googlen heb je webcam) Daar zijn de kickers ong. 9m en staan ook wel vette boxen en street rails! (ik ga dit weekend :) later!

Ow ja Freek, ook belangrijk… Dagpas van Winterberg werkt niet in Willingen… Je moet dus van te voren een keuze maken! Sauerland arena card wel maar die gaat pas vanaf 3 dagen! Willingen ligt ong. 10 km van winterberg en is dus niet aaneengesloten!

Hoi Jeroen,

Bedankt voor je antwoord… Dat van de passen daar was ik al achter…
Ik twijfel nu ook enorm of ik naar willingen of winterberg ga aankomende dinsdag…

Jeroen,
Weet je geen site met foto’s van dat funpark? Ik kan niks vinden ook geen webcam van het park.

Ik was de 22e in Willingen en ik heb daar niets gevonden wat ook maar iets op een funpark leek… Ja, het bospaadje met allemaal keien :-) Heerlijk 5 van die vieze dikke ‘dwars door de base heen’ krassen op m’n splinternieuwe Bataleon GRRR.

Ik ga morgen toch maar naar Neuastenberg, daar ligt wel een funpark. Kl*te van je board.

Plaats een reactie