Tips gevraagd: Snowboardles kind 11 jaar

Dit onderwerp gaat over de bestemming Winterberg

Komend jaar ga ik met mijn zoon van 11 jaar een lang weekend naar Winterberg. Voor het eerst op wintersport!
Hij wil graag leren snowboarden en zelf ga ik skiën. Hij heeft 2x in snowworld een snowboardles gehad en is niet bang aangelegd. Waar kan ik hem het beste aanmelden voor snowboardles? Wie heeft tips en ervaringen? Ook tav materiaalhuur?
Moet je bij zo’n les aanwezig zijn als ouder of kan je dan ook zelf gaan skiën?
We verblijven in Winterberg zelf.
Hartelijk dank alvast!
Eline

Eline,

onze kids hebben ski les gehad bij Skischool Semmler Winterberg. En dat werkte prima… Die geven ook snowboardles en daar hoef je zelf niet bij te zijn (onze kids waren 3 en 6). Materiaalhuur zit daar naast de skischool, dus dat is lekker makkelijk.

Dank je wel Miel voor je reactie. Het is zo lastig om via de google reviews een beeld te vormen. Ik vraag me dan toch vaak af hoe betrouwbaar het is als de een heel slecht aan geeft en de ander geweldig goed… Wat je vaak leest is dat groepen groot zijn en kinderen veel stil staan. Hoe is jullie ervaring?

Wij waren er buiten de schoolvakanties en toen was het op donderdag een groepje van 2, vrijdag een van 4, zaterdag 8 of zo geloof ik en zondag ook zoiets… dus dat viel reuze mee.

Stil staan heeft onze oudste toen niet veel gedaan, die heeft in 2 uur in Winterberg in de les een paar km geskied…

Plaats een reactie