Ski/board maatje gezocht 27 dec tot 30 a 31 dec

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Beste mensen.

Sinds vorig jaar in Zwitserland helemaal gek van het boarden geraakt.
Dit jaar was ik van plan om naar Winterberg te rijden van 27 december tot 30 a 31 december. Ik zou met me neefje gaan, maar die haakte helaas af.

Het lijkt me leuk om met iemand te gaan boarden/skie-en. Het tilt de hele ervaring toch omhoog als je het kan delen.
Ik zal me even kort voorstellen.

Mijn naam is Anton, vorige week alweer 30 jaar geworden, en schat mezelf tussen beginner en medium in. Heb al heel wat ervaring op de indoor in den haag, maar dit kan je niet vergelijken met ervaring buiten. Ben niet zo 'n grote drinker, maar een drankje kunnen we uiteraard altijd doen. ;)

Ik wil dus donderdag ochtend vertrekken met de auto, kosten kunnen we dan delen, heb een caddy die diesel lust. Het enigste wat je dan nog moet regelen is een verblijfplaats voor 3 a 4 nachten. Ik heb zelf een poos terug bij een B&B in de buurt van winterberg gereserveerd via booking.com. Overigens geweldige website!

Tot snel.

Mvg,
Anton

Hoi Anton

Ik ga Helaas niet naar winterbergen om te skien.
Ik was van plan wat familie leden die daar zitten op te zoeken voor een paar dagen.
Vandaar dit bericht. Ik had dezelfde dagen in gedachten. En vroeg me af als de auto nog niet vol is of ik gezellig zou kunnen meerijden waarbij ik een deel van de benzinekosten tot me neem. Toch wat gezelliger als met de trein daarnaartoe en tig keer overstappen. Ben ook geintereseerd als het alleen maar de heen weg is als je toch nog een andere dag terugkeerd. Mvg Fabian ( jameskorps@hotmail.com )

Plaats een reactie