wie gaat er allemaal naar winterberg vanaf 08-02-13

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

laat wat achter grzz

Helaas
Ben er het weekend van 26/1

ik ben er in de voorjaarsvakantie van het noorden.

gr roel

Dan zit in in Trois Vallees :-)

It's all about the turns duuuuuude!

Als dat de carnavalsweek dan ben ik er 3 dagen.

Ik ben er het laatste weekend van febr.

ikke ben er dan een hele week… eerst lesgeven en maandag de kids halen om met hen schanzen te bouwen en bospaadjes te verkennen… komende vrijdag ga ik ook even van de zon en nog een paar pistes genieten met een paar antieke latten. Moppi en de Quickjet moeten het dan nog wel doen, kneiterhard opgevroren.

Hallo,

ff vraagje via dit forum als dat mag.
Ik heb 4 dagen Winterberg geboekt van 4 t/m 7 februari.
Geen ervaring met Winterberg en het gebied voor snowboarden.
Ik twijfel alleen of er dan voldoende sneeuw ligt, of dat de kwaliteit voldoende is voor wat sneeuwplezier.

Piet Paulusma, kan waarschijnlijk ook geen zekerheid geven :P haha…Maar mogelijk iemand van jullie de afgelopen jaren.

Alvast bedankt voor de reactie!

Joost & Amy.

Wij zitten komend weekend in het Landal park met 10 personen. Ik heb er alleen nog een zwaar hoofd in of we uberhaupt kunnen skien.

Hallo,

ik bezoek winterberg vanaf 25/01.
Ik volg de webcams, fora en weerberichten op de voet. Maar toch heb ik nog een vraagje waar ik geen antwoord op vind. Hoeveel cm natuursneeuw is er nodig om de niet besneeuwde pistes te kunnen openen.

thx

Hallo,
ff vraagje via dit forum als dat mag.
Ik heb 4 dagen Winterberg geboekt van 4 t/m 7 februari.
Geen ervaring met Winterberg en het gebied voor snowboarden.
Ik twijfel alleen of er dan voldoende sneeuw ligt, of dat de kwaliteit voldoende is voor wat sneeuwplezier.
Piet Paulusma, kan waarschijnlijk ook geen zekerheid geven :P haha…Maar mogelijk iemand van jullie de afgelopen jaren.
Alvast bedankt voor de reactie!
Joost & Amy.

Gast577 op 2 jan. 2013 16:09

Er zijn vele spuitkanonnen die hun werk doen ,als 't koud blijft zullen hopelijk alle liften in gebruik zijn , vorig jaar in de krokus kregen we te maken met dooi , de laatste dagen waren er reeds enkele laaggelegen pistes ontoegankelijk.

Groetjes

Is er iemand met twee plaatsen over op de achterbank die tussen 16 feb en 22 feb naar (en terug) winterberg rijdt? Zou heel graag een paar dagen willen boarden, maar ben niet in het bezit van een knappe auto met winterbanden!

Groet,
Dorine

ik ben er in de voorjaarsvakantie van het noorden.
gr roel

roel op 12 dec. 2012 23:20

Nog twee plekken over in de auto toevallig? :) Zoek nog een lift in die periode!

Plaats een reactie