Hond?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

weet iemand of honden zijn toegelaten op de pistes of in het gebied waar de sneeuw opgespoten is. We willen graag een dagje gaan sleeën, maar willen de hond liever niet thuis laten.

honden daar wordt niks van gezegd maar ik zou het je echt afraden want het is te druk en te gevaarlijk voor je hond

wij nemen onze hond ook altijd mee en die blijft dan onderaan de piste op ons wachten.
zou je hond zeer zeker niet menemen de piste op , levensgevaarlijk als er 1tje over zijn poten heengaat is hij zijn tenen kwijt.

niet doen hoor!!!

Ik nam (hij is nu te oud)mijn hond wel mee met sleeen. Het was echter een Schlittel/wanderweg in ‘ons’ gebied wat ik dus ken. Ook de sleeers kwamen wandelaars tegen.
Daar dus zowieso in Staptempo. Op de piste zou ik nooit doen. De pezen van een hond zijn gauw doorgesneden door de randen van de skies. Te gevaarlijk. Wat wel heel belangrijk is dat je hond heel goed luisterd. Mijn hond loopt/rent naar me links op bevel ‘Fuss’ en rechts op bevel ‘Velo’
Daarnaast heb ik een lijn bij me en de hond moet ook weten (trainen) dat hij niet voor je voeten resp. slee loopt.

Plaats een reactie