flutlicht

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

vrijdagmiddag voor een weekend naar Winterberg. Ik ben benieuwd of we vrijdagavond met "flutlicht" kunnen skien. Frans, Harry, of een van de andere Winterberg-kenners, denken jullie dat het licht vrijdagavond aan gaat? koen

inmiddels staat op de website van skikarussell dat er vanaf vandaag weer 's avonds geskied kan worden.

Voor elke avond moet weer opnieuw vastgesteld worden of het avondskiën (Flutlichtskifahren) kan doorgaan of niet. In de regel gaan de spotlights bij goede sneeuwcondities iedere woensdagavond, vrijdagavond en zaterdagavond aan. Zodra men de pistes met extra kunstsneeuw willen voorzien, dan kan het zomaar zijn dat ze een avond niet openen. Het skigebied kan immers veruit het meeste geld overdag verdienen.

Voor aankomende vrijdag ga ik er wel min of meer vanuit dat je kan skiën, aangezien de weersvoorspellingen er gunstig uit zien met koude temperaturen.

Vorig jaar heb ik overigens nog een blog geschreven over avondskiën in Winterberg: https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/2495/avond-skien-w…

Vrijdag is er nagenoeg zeker Flutlicht op alle 10 Flutlichtpistes. Vanavond was het ook genieten. Begin strak om 18.30 uur, dan zijn de pistes perfect!

gr. Harry

Ik dit weekend twee dagen skien in winterberg, ben ook van plan om avonds van het flut licht te genieten,. Denken juli dat Het licht aan gaat zaterdag avond?? Jannes

ja, alle pistes, met heerlijk vers pak sneeuw

Plaats een reactie