Appartement Selva - Wolkenstein

Dit onderwerp gaat over de bestemming Wolkenstein (Selva)

Aangezien de Italianen toch nog niet hun websites zo georganiseerd hebben als wij, was ik benieuwd of er mensen zijn die me een goed appartement (totaal 4 volwassenen )in het centrum Wolkenstein - Selva kunnen aanbevelen? Heb nog niet bijster veel kunnen vinden.
Bedankt alvast.

@Jasper1
Heb een keer in Residence Frea gezeten ( http://www.residencefrea.it ). Waren een goede appartementen. Is ongeveer een minuut of vijf lopend van het centum vandaan. Je stak de weg en een bruggetje over en je stond op de piste. Skibus stopt voor de deur. Was niets mis mee. Kijk eens of dat wat is en anders succes verder met zoeken.
Evert.

Heb je valgardena.it al geprobeerd? Niks mis met de site lijkt me. Al is het alleen maar om iets uit te zoeken.

Heb je valgardena.it al geprobeerd? Niks mis met de site lijkt me. Al is het alleen maar om iets uit te zoeken.

Lieveheersbeestje op 7 nov 2014 17:11

Dat heb ik zeker, maar daar staat met mijn voorwaarden bijster weinig op

Vraag anders bij het VVV kantoor een hotel/appartementen gids op.
Dan kun je zien waar de appartementen precies liggen.
Anders is Elvis een prima locatie. In het centrum en aan het pad van de Sella Ronda.

Misschien is het handig om je eisen hier neer te zetten. Want een 4 persoons appartement in Wolkenstein een beetje in het centrum is wel te vinden. Maar wat zijn je eisen dan?

Stuur een mail naar het VVV kantoor op de site van Val Gardena en je krijgt genoeg respons terug. Vorig jaar over de 20 emails terug gehad.

May the ski force be with you !!

Ik weet niet wat je voor voorwaarden hebt, maar appartement Derjon is een hele goede en de prijs is ook erg interessant. Het is 5 minuutjes van het centrum vandaan. Internet/WiFi aanwezig. 2 slaapkamers met 2 persoonsbedden. 1 badkamer. Keuken met alles erop en eraan. Naast het huis zit een skiverhuur en skischool en een goed restaurantje. Je kunt via de skitrail naar huis skiën en de bushalte is voor de deur en met 3 haltes sta je bij de ciampinoi of de andere kant op naar saslong. http://www.derjon.it info@derjon.it

Bedankt voor de tips ik ga er naar kijken en het vvv kantoor mailen

Plaats een reactie