Chalet- pension aan de piste gezocht

Dit onderwerp gaat over de bestemming Wolkenstein (Selva)

Hoi allemaal, als vervente oostenrijkgangers zijn wij (2pers) nu op zoek naar iets anders: een accommodatie in de Dolomieten Italië.
We zoeken een B&B of pension, liefst direct aan de piste, apresski is niet nodig en mee-eten met de pot van een gastvrouw/stel is ook dikke prima. Leuk en eenvoudig.
Mochten jullie tips hebben voor ons, laat dan gerust een berichtje voor ons achter. Dat zou geweldig zijn.
Nicky en John

Wat is je budget?

Mr. Slow

Hey hoi, het mag voor ons low tot middle budget. Goed bed, douche en evt ontbijt/eten met de pot mee tot pension met ontbijt en warm eten.
Hoeft geen 4-5 sterren. 3 is prima
Het gaat ons vooral om het skiën, liefst direct aan piste 😊

Maar iets luxer is ook welkom als de locatie super is, natuurlijk

Misschien even contact opnemen met het VVV, die kunnen je vaak heel goed helpen en hebben een beter beeld wat er voor handen is, dan de gemiddelde forumlezer hier.
Ik ga nu voor de 6e keer die kant op, maar zo 1,2,3 geen B&B aan de piste weten.

Rob

Nu heb ik nog steeds geen budget, alleen een indicatie van wat jullie zoeken. B&B’s aan de piste in Selva zijn, afhankelijk van de periode, vrij prijzig. Als je een periode en maximale budget geeft, kunnen mensen je gerichter helpen.

Mr. Slow

Maar iets luxer is ook welkom als de locatie super is, natuurlijk

NickyO op 14 jan 2018 17:55

Hotel Gran Risa, La Villa. Prijs is gelet op locatie en het gebodene uitstekend en veel dichter bij de lift zul je nu komen (vanuit de skiraum trap op en dan nog een meter of 5). Heeft een uitstekende wellness incl zwembad. Parkeergarage (kost extra, maar niet veel). En gewoon een prettig verblijf.

@RCGrootveld: Goede tip. Ga ik doen!
@Quick; je hebt gelijk, ik ga dat even hier overleggen wat het budget is.
@DSVier: klinkt goed, ik ga een kijkje nemen

Wat is je budget?

Quick op 14 jan 2018 16:49

Ons budget ligt tussen de 500 en 750 pp

Wat is je budget?

Quick op 14 jan 2018 16:49

Ons budget ligt tussen de 500 en 750 pp

NickyO op 15 jan 2018 06:06

Dat is nog best veel per dag. ;)

http://www.garni-maria.com

Ligt onderaan de Chiampinoi piste in Wolkenstein.

Maar iets luxer is ook welkom als de locatie super is, natuurlijk

NickyO op 14 jan 2018 17:55

Hotel Gran Risa, La Villa. Prijs is gelet op locatie en het gebodene uitstekend en veel dichter bij de lift zul je nu komen (vanuit de skiraum trap op en dan nog een meter of 5). Heeft een uitstekende wellness incl zwembad. Parkeergarage (kost extra, maar niet veel). En gewoon een prettig verblijf.

DSvier op 14 jan 2018 18:35

Ze vraagt om Wolkenstein en jij komt met La Villa 😉

Ik lees in de openings post “ Accomodatie in de Dolomieten”

May the ski force be with you !!

Ik lees in de openings post “ Accomodatie in de Dolomieten”

CJAHulskamp op 15 jan 2018 11:01

Zie het nu ook ja.

Ik las de kop bovenaan. 🤔

Wat is je budget?

Quick op 14 jan 2018 16:49

Ons budget ligt tussen de 500 en 750 pp

NickyO op 15 jan 2018 06:06

Dat is nog best veel per dag. ;)

DSvier op 15 jan 2018 06:25

Ha Ha… ik reken eigenlijk nooit per dag. Dat zou idd een heul mooi hotel moeten zijn.
Het gaat ons om een midweekje

Voor € 750 zit ik daar een week in een hotel met HP

Rob

Ben twee jaar geleden in Ortisei geweest en geboekt via Arke geloof ik. Per persoon 700 euro of zoiets in een 4 sterren hotel, half pension en een skipas voor de regio van 6 dagen. Was naar mijn idee best een goede deal.

Eerst skier, toen snowboarder en nu weer skier

Voor € 750 zit ik daar een week in een hotel met HP

RCGrootveld op 15 jan 2018 16:00

Oh ja … en met skipas.

Rob

@RCGrootveld Als je nou ook de naam van dat hotel noemt, dan help je TS pas echt…

Mr. Slow

Ik gok zo: niet aan de piste.

Voor € 750 zit ik daar een week in een hotel met HP

RCGrootveld op 15 jan 2018 16:00

Oh ja … en met skipas.

RCGrootveld op 15 jan 2018 17:31

Dat is echt spotgoedkoop, grofweg 450 euro pp voor HP. Kom op Grootveld, delen die naam van dat hotel :-D

Ben twee jaar geleden in Ortisei geweest en geboekt via Arke geloof ik. Per persoon 700 euro of zoiets in een 4 sterren hotel, half pension en een skipas voor de regio van 6 dagen. Was naar mijn idee best een goede deal.

iorusroos op 15 jan 2018 16:28

Dat is ook een hele goede deal. Heb even gekeken bij Arke/TUI maar voor 700 euro zie ik niet meer staan. Wel goede alternatieven voor rond de 900 euro met pas. Weet je nog welk hotel?

*bericht bewerkt door HN65 op 15 jan 2018 17:52

Plaats een reactie