Niks eten is oprotten hier!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zell am See

Ok, ik heb de proef op de som gedaan. Jullie vroegen je natuurlijk af waarom ik de hele avond niet heb gereageerd. Maar nu kan ik eindelijk meepraten als tijdelijke ouder, mea culpa, de ouders hebben toch wel een punt. Wat heb ik gedaan?

Buurjongetje geleend (zonder ADHD, telt dat ook?). Eerst naar de Febo, daarna door naar Le Garage, je weet wel die omgebouwde garage in Amsterdam, waar yuppen voor veel geld weinig te eten krijgen.

Een kleuter proeft toch niets van die Haute Cuisine, krijgt honger van de kleine porties, dus logisch om eerst naar de Febo te gaan. Je had Joop Braakhekke eens moeten zien toen het buurjongetje zijn Febo kroket ging verorberen. Uiteraard heb ik wel nog wel iets besteld bij Joop, twee frisdrankjes en een hapje, het is al zo absurd duur daar. De stoom kwam uit Joop’s oren, ik zal sommige van zijn woorden maar niet herhalen, maar ik ben zo vreselijk geschrokken dat ik er nooooooooit meer naar terug wil. “Eigen consumptie is verboden”, riep hij. Niet eerst vriendelijk vragen waarom we dit zo deden, nee, gelijk dat bozige gedrag. En dan zijn toon, helemaal verkeerd, zeker in aanwezigheid van een kind. En uiteraard ben ik vreselijk ontdaan over zijn kindonvriendelijke gedrag, dat kind had na een uur niets eten toch recht op een gewone kroket en die heeft Joop niet, alleen maar garnalenkroketten en daar val je een kleuter toch niet mee lastig!? En dan roepen “maar dit is mijn zaak”, wie denkt hij wel dat hij is. Ons uitje is helemaal verpest, of eigenlijk de hele week of misschien wel de hele maand zal nooit meer hetzelfde zijn.

Tot zover.

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

mhoehahahahhahahahahhahahahhahah, soms hak je wel met een botte bijl, maar hier heb je toch wel gelijk en prima verwoord!! Doe de volgende x de groetjes aan Joop.

Edit:
Lees ik hem nog een x na, lees ik over het buurjongetje zonder ADHD en ik geloof er niks meer van. Tegenwoordig is er geen ouder meer te vinden die zijn/haar kind wil opvoeden. Dus maar naar de opvang ed en dan krijgen ze ADHD. Heeft volgens mij tegenwoordig elk kind last van.

Bij Hermann den Blijker had ik dit nooit gedurft. :-)

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

Ja, maar als je boven de Moerdijk woont… Typisch Hollands gezegde toch??? ;-)

Groetjes, de Aso Belg met de jengelende kinderen

Oh ja, ik zag dat Joop zijn vuilnis 's avonds al op straat had gezet, terwijl je dat 's ochtends moet doen vlak voordat de vuilnisophaaldienst langskomt. Heel Amsterdam doet dat, zeker in Joop’s buurt, want inwoners van Oud Zuid staan niet voor 09h00 op, dus kansloos om tussen 05h00 en 07h00 de vuilniszakken buiten te gaan zetten. Iedereen zet illegaal zijn vuilnis 's avonds al langs de straat, dus het had geen zin om het centrale nummer van Stadstoezicht te bellen. Voor niet-amsterdammers, in de hoofdstad moet alles anders heten, Stadstoezicht is gewoon de Vuilnispolitie. En die komen niet langs bij overtredingen, want in Amsterdam mag alles wat elders “not done” is.

Maar gelukkig had ik nog wat oude contacten van wetsdienaren in mijn GSM staan, altijd handig. Even gebeld om de oude vriendschap aan te halen en is Joop meegenomen naar het bureau voor een positief opbouwend gesprek en een bon (geen cadeaubon).

Wat een dag!

(Wat betreft het waarheidsgehalte, dit is fictie, elke overeenkomst met bestaande personen berust op louter toeval).

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

Copieright vergeten Stan

Best wel grappig dat een Belg wordt beschuldigd van Nederlandse Zuinigheid:-)

Hoge bomen........lange latten!

Volgende week ga ik naar Oud Sluis, je weet wel met die Michellin-sterren, eens kijken of je twee vorken bij één maaltijd kunt krijgen. Altijd leuk om drukke koters mee te nemen, vooral tussen al die culinaire "connaisseurs". Mochten ze moeilijk doen, dan zullen ze het weten. En we bestellen alleen een hoofdmenu en eisen een gratis karaf met kraanwater, want ze zijn al zo ongelofelijk duur.

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

Constant…wat een vreselijk kinderachtig en onredelijk persoon ben jij. Weet je zeker dat jij zelf niet het jongetje was zonder ADHD (wat ik ten zeerste betwijfel), dat meegenomen is door je buurman naar meneer Braakhekke !!

Dit topic heeft zijn beste tijd wel gehad. Tis enkel nog maar wat schreeuwen. Ik hoop dat de TS gevonden heeft waar hij naar vroeg.

MAND!

Plaats een reactie