Parkeren in Zell am See

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zell am See

Hallo iedereen,

Eind december is het eindelijk zover en gaan wij met 9 man (2 auto’s) richting zell am see.
Nu zag ik dat er bij de reservering stond dat er maar 1 parkeerplaats beschikbaar was.
Het probleem is dus dat we met 2 auto’s zijn, aangezien wij nog nooit in zell am see geweest zijn hebben we geen idee wat parkeren betreft.
Heeft iemand hier tips voor het parkeren in zell am see??

Alvast bedankt!

Hallo,
Misschien kun je wat specifieker zijn?
Of even vragen of je twee auto’s mag stallen bij je accommodatie.

Het lijkt mij dat een accommodatie die geschikt is voor 9 man ook wel snapt dat die 9 man niet met één auto komen?

Er mochten geen 2 auto’s bij het appartement geparkeerd worden. Wel zeiden ze dat we voor de 2e auto in een parkeergarage terecht konden maar dan ben je 80 euro kwijt voor 1 week parkeren. Zijn er plaatsen in zell am see waar je goedkoper of gratis kunt parkeren? Het gaat om de week van 24 tot en met 31

Buiten het centrum bij de Areitbahn , of daar in de buurt zal vast een gratis plekje te vinden zijn .Maar 80 euro met 9 man is ook niet veel staat hij nog overdekt ook.

vorig jaar ook in Zell Am See geweest, in app B55 in Schuttdorf, bij de Areithbahn was een enorme parking voor zover ik het mij herinner :-)

Het ligt er aan, waar je het app hebt. In het centrum ? Bij de areithbahn heb je inderdaad een hele grote parkeerplaats, maar dat is iets buiten het centrum

Wij zitten zelf midden in het centrum, ik denk dat dan toch maar de optie parkeergarage over gaat blijven

Als je in het centrum zit, heb je geen auto nodig. Je zou 1 auto naar de parkeerplaats kunnen brengen, als je die toch niet nodig hebt de rest van de week. Mocht bv naar kaprun willen, is de andere auto zo op te halen, of je zou ook met de bus naar kaprun kunnen.

Plaats een reactie