informatie en tips voor 3 maanden?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zell am See

Hallo,

Ik ga over 10 dagen voor 3 maanden weg naar Zell Am See, om snowboard les te geven.
Dit is mijn eerste keer, en ik weet niet goed wat ik allemaal mee moet nemen.
Wat voor spullen die daar bijvoorbeeld in dat huis niet aanwezig zijn moet je zelf meenemen? Iemand ideeen? En wat moet ik precies van het onderkomen verwachten? ik hoorde wel van iemand dat je zoieso met meerdere leraren op 1 kamer slaapt. Kan iemand me een beetje vertellen hoe dit zit?
En vooral wat ik nog meer moet meenemen behalve snowboard uitrusting???

Jitske.

Ehhm Jitske, misschien een idee om dit aan de organisatoren te vragen waar je voor gaat werken? Lijkt me dat die er meer van weten ;-)

to snow or not to snow?

Ehhm Jitske, misschien een idee om dit aan de organisatoren te vragen waar je voor gaat werken? Lijkt me dat die er meer van weten ;-)

Lena op 5 dec. 2011 21:21

Haha, dat lijkt me inderdaad een strak plan. Succes!

Ja ik heb ze een email gekregen, maar een absoluut onduidelijk antwoord gekregen. Waar ik dus nog niets mee verder ben gekomen =(. Maar ik hoopte dat ik hier mischien van mensen wat nuttige informatie kon krijgen, omdat de mail me dus niet geholpen heeft.

Ik weet natuurlijk niet in wat voor huis je komt, maar kan je wel wat algemene tips meegeven. Ik ben vorig jaar ook 3 maanden in de sneeuw geweest om les te geven.

  • (extra) simlockvrije telefoon voor oosterijkse sim. Maakt het bellen naar je school/collega’s stuk betaalbaarder.
  • De prijzen zijn vaak hoger in de winkels van je gebied dan in nl of het dal. Dus sla van je dingen die je dagelijk gebruikt een voorraadje in (shampoo, tandpasta enz.) Als je genoeg ruimte hebt voor extra bagage natuurlijk.
  • Genoeg te lezen of te kijken.

Hallo Jitske,

Een jaar of zes geleden kon ik ook als skileraar terecht in Zell am See. Op mijn vragen over onderkomen (en nog wat vragen) kreeg ik een dusdanig vaag en laat antwoord dat ik dacht, hoe zal dat gaan als ik daar eenmaal les geef? Ik heb er daarom vanaf gezien, het gaf mij geen goed gevoel.

Hopelijk jou wel en zal je er een mooie tijd beleven!

Groeten,
Martijn

Plaats een reactie