Boeken via touroperator of rechtstreeks ??

Het kan inderdaad verschillen.
Dit jaar in Hinterglemm geweest. Hotel waar ze ook appartementen verhuurde op internet opgezocht. Goedkoopste was 2645,- Toen ben ik zelf gaan mailen met het hotel. Op hun website stond namelijk 180 per dag! Totaal som via hotel: 1440. (8 dagen 7 nachten). Toen wij wilde afrekenen had de eigenaar slechts 7 dagen in rekening gebracht. Dus 1220 euro. Minder dan de helft dus!!

Rechtstreeks boeken bij de eigenaar, veel goedkoper, vergelijk ook wat je er allemaal voor hebt! vb
http://www.kleinwalsertal4u.be

jan22 op 27 feb. 2013 12:50

Mee eens.

Haus Gassner in Niedernsill

Het kan inderdaad verschillen.
Dit jaar in Hinterglemm geweest. Hotel waar ze ook appartementen verhuurde op internet opgezocht. Goedkoopste was 2645,- Toen ben ik zelf gaan mailen met het hotel. Op hun website stond namelijk 180 per dag! Totaal som via hotel: 1440. (8 dagen 7 nachten). Toen wij wilde afrekenen had de eigenaar slechts 7 dagen in rekening gebracht. Dus 1220 euro. Minder dan de helft dus!!

Stephan2 op 27 feb. 2013 18:01

Je betaald normaliter het aantal nachten, niet het aantal dagen…

Maar hoe groot waren die appartementen en de kamer die je hebt geboekt??

Serfaus en Fiss zijn voor mij niet meer betaalbaar weet niet wat daar in de laatste jaren heeft plaatsgevonden, lijkt op prijsexplosie. Paar jaar terug kon je nog iets vinden in een normale prijsklasse.

Plaats een reactie