Case closed!

We vertrekken 1 maart, reageren heeft geen zin meer!

Hi Frank,
Ik ga samen met een ander vanaf de 23 februari naar 4 persoons appartement. Mocht je zin hébben, wij hebben nog een plekje vrij in Oostenrijk. Stuur maar een mailtje marjolein.marjo@hotmail.com

Houdoe!!

Dag Frank
Heb je deze gezien? We hebben nog steeds één plek vrij.
https://www.wintersport.nl/forum/topic/101398

Te gekke dingen doen met leuke kleine internationale groepen in de bergen! crazycamp.org

Hallo Couchista,
Leuk dat je reageerd! heb het oproepje idd gezien, het skigebied in Bosnië is niet wat ik zoek.
Toch bedakt en gezellige vakantie!

Ben van plan ergens in de periode februari/maart op wintersport te gaan. Wie gaat er mee?
Periode en bestemming in overleg.

Frank op 16 feb. 2013 16:44

Hallo Victor,
Volgens mij is er iets niet goed gegaan met je bericht.

Hoi Frank, ik wilde graag in maart gaan skien, voorkeur Oostenrijk.Mijn vriendin kan geen vrij krijgen en ik ga niet graag alleen. Een hele week gaat mij niet lukken, zo 5 a 6 dagen wel, zou mooi zijn als ik reisgenoot(en) zou kunnen vinden,
groetjes Victor

Hoi,

Ik zoek ook nog reisgenoten voor 5-6 dagen, dus 3-4 skiën. voorkeur Oostenrijk in vanaf half maart.
Heb auto, ben gevorderd…

ronald

Hoi Ronald, ik kan zelf goed meekomen op de skies (snowblades), ik rij zelf ook op winterbanden en LPG, ergens half maart is een mooie tijd.Om verder te overleggen misschien beter om dit over de mail te doen, pan94skaten@hotmail.com

Hallo Victor en Roland,
3-4 dagen skiën vind ik een beetje kort, mijn voorkeur gaat er naar uit om een 6-7 dagen te gaan skiën.
Wie weet dat jullie samen iets kunnen afspreken.
ik zoek nog even verder.

Hoi Frank,
Waar in Oostenrijk zou je heen willen en wanneer? En aan het aantal skidagen te zien gewoon een weekje.
Wij (2 dames van 27) zijn nog op zoek naar mensen om de groep mee uit te breiden. Waar en wanneer we gaan is nog niet bekend. Hoe oud ben jij en hoe zie jij je ideale wintersport?

Hoi Femke,
Sorry, denk dat het een te groot leefijdsverschil is, zoek mensen ergen in de buurt van de 35 tot 55.

Hallo Frank
Ik Sanne, 39 jaar, ben ook nog op zoek naar mensen om samen naar de wintersport te gaan.
stuur me maar even een mailtje sannnevandenhurkk@hotmail.com
groetjes

Hoi Frank,
Waar haal je dat vermoeden vandaan? Omdat ik op veel dingen reageer? Ben juist via allerlei wegen een leuke groep bij elkaar aan t zoeken, dit is namelijk lastiger dan ik dacht. Vind het een beetje raar dat je dat soort insinuaties zomaar hier neer zet!

wij gaan 9-13 maart met 3 man naar Oostenrijk…nog geen definitieve bestemming…Solden of …toch nog maar een keer St Anton…(zie mijn andere post)…hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Hey Erwin,
Bedankt voor je reactie, 9-13 maart valt in wk. 11, dit is juist de week dat ik verhinderd ben. Als het toch nog een andere periode wordt laat het me maar eens weten.
(Sölden is overigens een top bestemming! Super mooie pistes, sneeuwzeker en gezellige Après-ski)

Hey leuke skivrouwen of mannen, Wij, twee leuke, gezellige en sportieve kerels gaan skien in het Zillertal. We hebben daar een (zes Persoons)chalet voor 400 euro beschikbaar van 13/3 t/m 17/3. Woensdagavond vertrekken we zodat we vier dagen vol kunnen skien. We gaan met mijn Volvo V70 en hebben nog plaats voor twee. Wij zijn gevorderde skiers/snowboarders. Mijn hobby’s zijn koken en wijnen dus dat komt wel goed. Daarnaast vinden we apre ski na het skien ook erg leuk. We zijn geen nachtbrekers en kennen onze verantwoordelijkheid. Alle kosten delen we met elkaar. Heb je zin om aan te sluiten stuur dan een reactie naar thijs.rijsbergen@gmail.com zodat we kunnen kijken of we “een klik” hebben met elkaar. Serieus skien en veel humor/plezier gaan bij ons hand in hand. Tot spreeks! Thijs

Er ligt sneeuw… het begint weer te kriebelen, krijgen in een weekje skien! Wie nog meer?
iemand concrete plannen voor een weekje weg?
Goetjes Carla

vorige oproepje iets vergeten…lol
BEGIN WEER ZIN TE krijgen in een weekje skien!
Groetjes Carla

Er ligt sneeuw… het begint weer te kriebelen, krijgen in een weekje skien! Wie nog meer?
iemand concrete plannen voor een weekje weg?
Goetjes Carla

Gast512 op 24 feb. 2013 13:30

Hey Carla twee zielen een gedachte…

@Thijs, jammer dat je niet langer gaat;)

Vraagje, als jullie iemand zoeken moeten het dan ervaren skiers zijn?
Den deze geraakt momenteel nog niet van de zwarte piste :-)

Niets moet maar misschien handig iets meer te vertellen over jezelf en ervaringen? mag natuurlijk ook rechtstreeks nar mijn email adres.

De vraag is maar vrijblijvend.
Heb vroeger wel voor skiworld gewerkt, maar dat is een 20tal jaren geleden.
Ben nu 44 jaren ( voel me nog 25 hehe ) en heb het terug te pakken.
Ben vorige week met mijn vrouw terug gaan skien in Winterberg ( Brabander hotel ).
Alleen zit de schrik er veel meer in dan vroeger, het parallel skien wil wel al terug lukken maar…

Wie weet kan ik jaarlijks er eens tssuit met een groepje fanaten, levensgenieters.

Ik ben gast476, heb mij ondertss lid gemaakt.

Hoi,
Ik zou graag maandag 04 maart vertrekken voor een midweek nr Oostenrijk met eigen vervoer.
Mijn vriendin gaat niet mee, die blijft thuis bij de kids. Ik wil liever ook niet alleen gaan, dus wie gaat er mee. Ik snowboard zelf (gevorderd), maar als jij wilt skien vind ik dat ook prima. Ik ben in ieder geval de hele dag op de piste te vinden.

Groet.

Hallo Frank
Ik Sanne, 39 jaar, ben ook nog op zoek naar mensen om samen naar de wintersport te gaan.
stuur me maar even een mailtje sannnevandenhurkk@hotmail.com
groetjes

Gast512 op 19 feb. 2013 23:18

Hoi Sanne, vond je al wat?
https://www.wintersporters.be/forum/topic/105402

Plaats een reactie