Flaine snowtrip

Ik heb een paar mensen hier op het forum gesproken over de flaine snowtrip van Alpadventures maar ben nu eigenlijk wel benieuwd wie er echt gaan.
Dus wie heeft er nu eigenlijk ook echt geboekt?
Volgens mij gaan Jeroen en zijn vriendin (Iris?) iig die kant op.

nog niet, heb arno via facebook bericht gestuurd of er nof plaats is voor 2…wij krijgen maandag of dinsdag te horen op het werk of we vrij krijgen (hadden eigenlijk week eerder vrij genomen) Als we vrij krijgen boeken we gelijk

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Ah oke. Had Arno gesproken via Facebook en had het er wel over. Ikging er van uit dat jullie geboekt hadden ;)

Zou mooi zijn als jullie vrij zijn. Gaan we der een mooi weekje van maken :d

we staan nu met potlood opgeschreven ;-) de week ervoor zijn we vrij en die willen we nu verzetten naar een weekje later dus zal vast geen probleem zijn… we hebben er zin an in iedergeval.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

je bent gelukkig nog ruim van te voren met verplaatsen van je vakantie ;)

anders ik wel!deze week leef ik altijd weer een heel jaar naar toe! :d

en hebben jullie vrij kunnen krijgen jeroen?

jep ik heb net geboekt dus we zijn erbij!!

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Oke dan lachuh!
Word een mooi weekje :) er ligt iig meer dan genoeg sneeuw. Als we der zijn nog een laagje vers voor een paar mooie off piste dagen ;)

Zijn er niet meer die mee gaan?

Nope sorry, Ik zou graag mee gaan maar dat ga ik financieel echt niet redden :(

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Volgend jaar is er weer 1 bartus ;)

Ik denk dat ik er ook bij ben @Jefrem ;-)

Volgend jaar is er weer 1 bartus ;)

jefrem op 3 mrt. 2013 17:29

Yes! En ga er nu al voor zorgen dat ik er dan wel bij ben!

@ Arno ja dat mag ik toch wel hopen dat je er bent!Weer paar mooie poederafdalingen maken in gers en de grenzen verleggen.

@ bartus. Hahah goed bezig man! Jaar is zo om ;)

Als Arno meegaat ga ik niet mee hoor ;-) kan ik nog annuleren hahahah

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Jij wil niet eens meer annuleren Jeroen. Je zit vol stoke! :p

Yep, aanwezig! :D

Jij had je board al weer ff verwen zag ik op fb ;)

Klopt! Was vorig seizoen naar Val Thorens geweest en had hem daarna niet meer gewaxt. Maar nu istie weer klaar voor een nieuw avontuur!

Ik moet de mijne ook nog ff wat liefde geven. Ga dat vanavond maar ff doen denk

ik wacht nog ff…winterberg krijgt misschien nog sneeuw dus kan er zomaar nog ff heen rijden en anders zal ik indoor nog wel wat "oefenen" ik wacht tot een paar dagen voor vertrek en dan ff waxen.

En Stoked?? ik zit er in gedachte al 3 weken! hahahaha

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

hahaha en als je terug bent zit jhe voorlopig met een kater en begin je al weer af te tellen @Jeroen6

ik ben er nog niet aan toegekomen.heb gelukkig nog ff de tijd en anders doe ik het daar wel.

Ik heb me trouwens ‘op indeling’ aangemeld. Als jullie in Flaine zijn boarden jullie dan voornamelijk op de piste’s of zoveel mogelijk daarnaast? Ik ben er namelijk nog nooit geweest, dus sluit me graag bij een groepje aan om samen mee te gaan boarden :D

Rink voor mij de 2e keer Flaine, maar de eerste keer snowtrip. Ben ook zeer benieuwd ;-)

ikzelf ben overal wel voor te porren. park/poeder/piste alles is goed. Denk dat we zowieso wel samen zullen boarden da’s in ieder geval de reden dat wij meegaan (ging niemand mee)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

rink en jeroen komt helemaal goed! dat is juist het mooie van deze week.wil je een dagje rustig aan doen ga je met die groep mee wil je knallen op en naast de piste ga je met een andere groep mee.
elke morgen staan er wel mensen te wachten bij de lift om samen op pad te gaan.

wij zijn overal wel te vinden zowel op als naast de piste en we gaan ook wel een x door het park heen.
ik heb er zin in iig!! :)

Awesome! Ik heb er zin aan, ik had nog gekeken voor een GoPro maar heb deze maand ook een hoekbank gekocht dus de GoPro komt een andere keer.

grappig
https://www.wintersport.nl/forum/topic/5947

2,5 jaar later ga je dan toch mee ;)

bij ons gaan er 2 GoPro’s mee dus beeldmateriaal zal er genoeg zijn aan het einde van de week.

haha inderdaad ja! Toen ik dat bericht plaatste was ik dat seizoen nog met mijn vader en zus op wintersport gegaan, naar Saas-Fee uiteindelijk. Vorig jaar ben ik met studenten van mijn faculteit naar Val Thorens geweest en eigenlijk ging bijna niemand van die groep dit jaar op wintersport en Alpadventures is al die tijd wel blijven hangen in mijn achterhoofd. Ik wil misschien in de zomer ook deelnemen aan een themareis van Alpadventures, maar daar gaat Arno me nog over inlichten in Flaine :D

hahaha lachen man.voor dat we de eerste x gingen zouden wij met een groep op wintersport gaan.ik en me maatje waren er elke x mee bezig zoeken naar acco en gebied en van hun kwam er niks uit.op internet kwamen we al een paar x deze week tegen na elke x niks van onze "vrienden" te horen hebben we deze week geboekt en gaan nu voor de 4e x en hoop het nog vele malen mee te gaan maken! :)

het enige nadeel van deze week is de kater als je thuis bent.weer 51 weken wachten tot de volgende snowtrip

Laten we niet op de zaken vooruit lopen :p Eerst maar eens effe lekker boarden, de kater komt later ;)

Hahah daar heb je gelijk in maar ik waarschuw je vast ;)

Nog 10 dagen werken :)

Plaats een reactie