groepsreisdolomieten/8maart

Hey hey,

Als er nog mensen graag op wintersport willen en aansluiting zoeken bij een gezellige groep, ik ga zelf wederom mee naar Canazei/dolomieten ben in januari ook gegaan (3 jaar terug ook eens) met deze groep en dolomieten zijn super vandaar dat ik nu weer mee ga. Er zijn nog een aantal plaatsen vrij voor maart weet ik. Het verblijf is in een 3* hotel met halfpension, busreis, inclusief 7/8 daagse skipas. Ontbijt bij aankomst op zaterdagochtend en diner op zaterdagavond voor vertrek. Prijs is 835 (7daags) resp 860 (8daagse pas) euro all in. Aangezien Gerrit ( organiseert de reis) ontzettend geholpen is met nog een paar reizigers plaats ik deze oproep.
Als je geinteresseerd bent laat maar horen dan geef ik je het email adres van Gerrit. Leeftijden van deelnemers varieren van 35/60 jaar met soms een paar 25/27 jarigen
Je kunt ook kijken op devrolijkeskieers/hyves.nl voor een impressie van de voorgaande reizen en allerlei reizigers. Opstapplaatsen hangen af van welke deelnemers waar vandaan komen.

Hoi,
ik ben zeker geinteresseerd in de wintersportreis naar de Dolomieten.
Graag ontvang ik het email adres van Gerrit zodat hij me meer info kan geven.
Hoop dat er nog plaats is…
mirjamkooij@gmail.com
thanks!

heb je een pm gestuurd, hoop dat het goed is doorgekomen :-)

Plaats een reactie