Met de toekomstige koning en prinses in de skilift?

Ander "HOT" item: Waar is de helm?

Zou Maxima inderdaad toerskiën?

Click. Click. Peace

Voor het jaarlijkse foto moment je in lech doet Maxima geen helm op denk ik…

Zou Maxima inderdaad toerskiën?

Rogier op 21 feb. 2013 12:19

Dat hoop ik niet, als je zag hoe ze een licht blauwe piste afkwam…

Serfaus, Fiss, Ladis en Doppelmayr-fan

Ik zag gister een stuk op tv dat ze een lawineairbagrugzsk omkreeg…

Inderdaad, na het fotomoment deden ze beiden een helm op en rugzak met airbag om.

Zou trouwens wel een goeie zijn, als ze gewoon allemaal dik ingepakt en met helm en skigoggles op naar het persmomentje gingen :D

Edit: of met zo’n muts als in mijn plaatje ;-)

Ik kan het bevestigen, ik zat een paar uur geleden namelijk in een grote gondel met Mabel en haar kids! De rest van de koninklijke familie heb ik niet gezien.

Maar geen helm, dat dan weer niet

Ik heb een jaar of 6 geleden 1 dag in Lech geskied, en verrot, kom ik ze nog tegen ook!
Alle broers met hun egaa’s, Willem en maxima en nog een paar mensen die ik niet kon thuisbrengen.
Ze zaten gewoon in de lift, 2 a 3 liftjes voor ons.
Ik had het niet door, maar mij maatje wel.
Net toen ik de mensen begon te herkennen, gingen ze alweer weg, een andere kant op als wij heen wilden.

Even later kreeg een kinderskiklasje voorrang in de lift (zoals wel vaker gebeurt) maar daar waren Amalia en nog wat neefjes en nichtjes goed te herkennen. En aan al het gejoel van die kinderen kon je duidelijk het Wassenaarse accent horen :)

Leuke ervaring, maar om op de vraag van de topicstarter te komen: ze zijn gewoon op wintersport als ieder ander. En ik heb geen mannen met zwarte lange jassen en pilotenbrillen gezien die constant in hun mouw zaten te fluisteren, dus er wordt gewoon zonder security van de sneeuw genoten. En dat gun ik ze wel. :)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Ik kom al 10 jaar in Lech in de zelfde periode als de koninklijke familie… Soms gezien! Ze gaan op in de menigte… Staan in de middag bij de kinderklas, maken gebruik van de normale 6 persoonsliften wel met beveiliging. En doen verder alle normale dingen die ieder ander op wintersport zou doen… En dat is genieten! En pannekoeklftjes heeft Lech niet;)

Hoe worden dit soort foto’s dan gemaakt? ;)

null

En pannekoeklftjes heeft Lech niet;)

Miranda78 op 25 feb. 2013 15:32

De Hinterwies en de Übungslift zijn beide volgens mij pannekoekliften ;)

Hoe worden dit soort foto’s dan gemaakt? ;)

null

ReneS op 25 feb. 2013 15:38

Als dat geen pannenkoeklift is, dan… (fantasie slaat op hol…)

Is iemand dit jaar zijne majesteit de koning, hare majesteit de koningin dan wel hare koninklijke hoogheid prinses Beatrix tegengekomen? Ben wel benieuwd eigenlijk na de abdicatie.

Ik weet zeker dat iemand ze is tegengekomen, zo groot is Lech nou ook weer niet ;)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Plaats een reactie