kindvriendelijk appartement, aan de piste, in een klein sneeuwzeker dorp in Oostenrijk.

ik zoek een mooi, kindvriendelijk appartement aan de piste. In een klein dorp in Oostenrijk. Leuk om met de kinderen te gaan skien maar ook leuk voor de personen die met de baby rondom het appartement moeten blijven. Het liefst met toch wel wat uitdaging voor de ervaren skier. Een appartementencomplex, hotel of groot huis voor 14 personen. Wie oh wie heeft er tips?

Konigsleiten, midden in het dorp een kleine sleeplift, daar omheen heel veel appartementen, bv via chalet.nl Zillertal Arena groot en uitdagend genoeg

Uiteraard Fiss in Serfaus-Fiss-Ladis in dit geval. Kies voor Pension Pedrus.

Haus Regenbogen in Fügen Zillertal. Meerdere appartementen en direct aan de oefenweide en vrijwel naast de lift.

Skiën. What else.

Ik vermoed dat Saalbach hiervoor ook wel in aanmerking komt.

De privéappartementen van het aparthotel in Mittelberg, Kleinwalsertal, Oostenrijk, goedkoper dan het hotel, wij beschikken over een appartement voor 4 personen, vrienden van ons hebben er twee voor 5 tot 6 personen. Inclusief de huurprijs zijn de sauna’s, zwembad, binnenspeeltuin, ondergrondse parking, openbaar vervoer, wifi op het appartement, mits bijbetaling boek je ontbijt, halfpension of eet je a la carte, er is ook een broodjesafhaaldienst en een afhaaldienst voor warme maaltijden. Het dorp ligt op 1200m hoogte, momenteel ligt er tussen de 1 en 4m sneeuw, er zijn 125km piste, geruimde wandelpaden, de gratis bus brengt je naar de verschillende dorpjes. Mocht je belangstelling hebben kan je me steeds contacteren

wauw, wat een leuke reacties zijn hierop gekomen! Bedankt allemaal! Ik zal er eens goed voor gaan zitten om alles naast elkaar te leggen en eens te kijken of er iets voor ons tussen zit!

Turracher Höhe is trouwens ook nog een goede optie!

Nog een tip:
http://www.raurisluxuryapartments.com/

Hans. op 6 mrt. 2013 13:54

950 meters, niet sneeuwzeker…

Rauris niet sneeuwzeker? In de zomer niet nee.

Rauris niet sneeuwzeker? In de zomer niet nee.

Hans. op 6 mrt. 2013 20:23

Heb ik het niet goed gelezen? 950 - 2200 meter? dan eind maart/begin april?

ok mis ik iets, want de link naar de appartmenten waren wel mooi…

@HeidiIntheAlps, er staat geen datum bij dus of ze met Pasen willen? Rauris is niet groot heeft maar 35 km en niet echt uitdagend, maar er ligt wel altijd voldoende sneeuw.

Ts heeft het toch niet over eind maart of april? En die appartementen zijn zeker leuk, Het hele dal is een mooie bestemming.

St. Jean D’Aulps is ook op 950 meter… Feb 2011, kwamen wij aan, en was helemaal groen…

never again ga ik zo laag. Wel sneeuw boven met de gondola (1150 meter), maar er was veel dat niet open was omdat er onvoldoende sneeuw was.

De appartementen zijn zeker leuk, maar mijn kinderen willen eigenlijk alleen maar zwart pistes skien, anders vinden het saai…

Hoogte (of laagte in dit geval) zegt niet alles over de sneeuwval. De ligging en de vorm van de omliggende bergketens zijn ook belangrijk voor de sneeuwval.
Maar goed, voor zwart moet je niet in Rauris zijn. Die ene zwarte dalafdaling zou ik rood noemen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kleinwalsertal

Hier iets meer over de sneeuwzekerheid in kleinwalsertal. Er ligt trouwens nu nog een hele dikke pak en deze week valt verse poeder.

Aparthotel sterngucker in koningsleiten. Facaliteiten van een hotel en toch een appartement voor jezelf. Prima ligging naast de piste en met de baby op het terras zitten op de gerlosplatte is ook een aanrader voor de niet skiers. Wij waren ook met 1 baby en een nichtje van bijna 2 \en dit ging prima. Op half uurtje rijden naar het dal ligt een aardig zwembad om eens te gaan zwemmen met kind. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Plaats een reactie