Wintersportmaatje(s) gezocht /23-30 maart/ Oostenrijk

Ik zoek iemand om een week mee op wintersport te gaan (mogen ook meerdere mensen zijn natuurlijk!), liefst ergens in Oostenrijk. Er staat nog niets vast dus alles is mogelijk.

Zelf had ik ergens eind maart in gedachten iets van 22-31 maart, 8 dagen, met auto. Kunnen een 2 of 3 pers. appartement/ halfpension boeken. Bijv. Oostenrijk | Hochzillertal-Hochfügen | Fügen | Appartementen Fügenerhof

Ik ben redelijk ervaren (10 jaar) snowboardster van 40. Ik vind het leuk om veel uren op de piste te staan en af en toe te gaan apres skiën.

Groetjes, S.

Hey,

Ik poste net zelf een bericht, kijk eens of je je erin kan vinden.

Groeten, Danny

O ja, de titel is ‘Reispartner(s) gezocht snowboarden in Tirol (23/3-30/3) of mss nog (9/3-16/3)’

Groeten, Danny

Heb ondertussen ook een profiel :)

Hallo,

Bestemming is goed, periode is goed, wil eventueel zelf rijden maar bus is ook goed, niveau is goed, …
Boeken maar :)

Laat maar iets weten!

Groeten, Danny

Hoi Snooki,

Heb je al mensen gevonden?

gr, Joep

Ik zou graag in het paasweekend nog te gaan skiën in Oostenrijk.
Donderdagavond 28-3 weg, maandagavond 1-4 weer terug.
Is dat een optie? Ik ga zo met je mee!
Groet,
Heidy

Ik ben van plan om een appartemente Fügenerhof | Hochzillertal-Hochfügen | Fügen via BizzTravel te boeken (2 kamerappartement 3 of 4 pers) vertrek op vrijdag 22/3 - terug zondag 31/3 met de bus.

weekski (10 dagen), busreis op basis van logies, met vertrek op 22 maart 2013. Inclusief 6-daagse skipas Zillertal + Gletsjer (via Fügen).@ 400 Euro/persoon

of

Weekski (8 dagen), op basis van eigen vervoer en logies, met aankomst op 23 maart 2013. Inclusief 6-daagse skipas Zillertal + Gletsjer (via Fügen).@ 300 Euro/persoon

Het is mogelijk om ter plaatse ontbijt bij te boeken voor circa € 8 per persoon per dag.
Wij gaan zelf koken en ook uit eten.

http://winter.bizztravel.nl/accommodaties/oostenrijk/hochzil…

Voordeel•Sauna •Stoombad
Nadeel •Afstand piste: 800 meter •Skibushalte voor de deur * zelf koken en uit eten

Ik wil zsm appartement gaan boeken.Laat je mij maar even weten of jullie geinteresseerd zijn. mijn e-mail: eyeredcheek@live.nl

Groetjes, sNOoKI

Snooki want smoosh smoosh

Hoi Joep,

Tot nu toe heb ik een groepje met 2 personen, (2 snowboarders @40)

Ik wacht nog op bevestiging van de 3e persoon (snowboarder 30), dan ga ik de reis boeken.

Als je nog mee wilt gaan, laat mij maar weten.

Groeten, SNOoKI

Hoi Snooki,

Ik weet niet of het duidelijk was maar ben eventueel ook kandidaat.

Groeten, Danny

Hallo
@ Danny: Ja hoor =)


  1. Danny---- 39 Snowboarder ----- Confirmed
  2. Wieteke---- 31 Skister ----- Confirmed
  3. Snooki---- 40 Snowboardster----- Confirmed
  4. Judith---- 33 Skiester ----- Confirmed
  5. Johan----- 31 Snowboard ----- NEE

(8 dagen), eigen vervoer op basis van logies, met vertrek op 22 maart 2013. Inclusief 6-daagse skipas Zillertal + Gletsjer (via Fügen)

4 kamerappartemen…(4 pers.) max.8 pers.Totaal 1265,50/4 = 316,- pp Pretty good deal huh.
(Prijzen zijn inclusief reserveringskosten + Calamiteitenfonds + verblijf + 6-daagse skipas - ((((de 7-daagse skipas 29,-pp))))

eerst kennismaken op Facebook (leuk idee van Danny).

Zullen jullie jullie e-mail adresen of naamen van FB mij kunnen e-mailen eyeredcheek@live.nl.?

Groeten, SNOoKI (Zuid-Hooland)

Hoi Snooki,

Sorry, ik was in de veronderstelling dat ik per mail een reactie zou krijgen bij een nieuwe post… Maar dat kwam niet dus ben hier weer gaan kijken.

10 dagen is voor mij te lang helaas.

Zillertal is wel mooi en leuk gebied, 3 jr geleden geweest.

Veel plezier!

gr, Joep

Hoi Joep,
Volgende keer dan maar.
Jij ook veel sneeuw plezier!

Hoi Snooki, is het eventueel ook mogelijk om met (huur?)auto te gaan. Ik hou niet zo van met de bus reizen. Verder ben ik erg enthousiast!

Hoi Wiet, Danny en Judith
@Wiet : @Danny heeft een auto en skibak dus plaats voor hemzelf en 2 passagiers.
en @Judith heeft ook een auto.

Zullen wij gaan chatten op FB!

@DVDE13, @Wiet, @Judith,

Group kennismaken zaterdag of zondag op FB

Leuk!

Beste snooki, ik had je een mailtje gestuurd om tijd te winnen, maar ik vermoed dat de trip al volzet is?

@Gast 058

We hebben een appartement voor 8 personen en momenteel zijn we met 4. Dus nog plaats.

Wees welkom!

Welcome Benoot,

Ik heb vanmiddag jouw e-mail al beantwoord.
Ik hoor graag van je.

Groet, SNOoKI

Hoi allen, ik zie dat jullie al wat geboekt hebben.
Ik zou me nog graag last-minute willen aansluiten, ik heb een auto dus zou ook kunnen rijden.
Ik ben één keer in het Zillertal geweest en dat is me erg goed bevallen.

@Roderik: Warm welkom in onze groep! Ik heb je op mijn FB al toegevoegd.

En ook Martijn is aangesloten, het gaat gezellig worden!

Heb al super zin om te gaan!

Hoi allemaal!
Misschien een tip voor mensen die nog een alternatief zoeken om nog een weekje te gaan wintersporten: de Flaine snowtrip van 23-30 maart. http://winter.alpadventures.com/themareizen/flaine-snowtrip… Ik heb mezelf vanmorgen aangemeld, maar er is nog minimaal 1 persoon nodig om een appartement bij te kunnen boeken! Het zou gezellig zijn!

@Klaartje: Sorry wij zijn al klaar. Alles is afgerond.

Plaats een reactie